!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Når du bruger chatten, så kommunikerer du direkte med personalet på hotellet, du skal bo hos. Du kan for eksempel spørge, hvilken tid morgenmaden begynder, eller fortælle at du tog en flaske rødvin fra minibaren og bede dem om at lægge den til på regningen. Med chatten får du helt enkelt en smidigere hoteloplevelse!
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvilke sprog findes appen på?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Åbningstider i påsken:
Torsdag
Lukket
Fredag
Lukket
Lørdag
09:00 - 14:00
Søndag
Lukket
Mandag
Lukket
Normale åbningstider:
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os