This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på choice.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for Nordic Choice Hotels app?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Når du bruger chatten, så kommunikerer du direkte med personalet på hotellet, du skal bo hos. Du kan for eksempel spørge, hvilken tid morgenmaden begynder, eller fortælle at du tog en flaske rødvin fra minibaren og bede dem om at lægge den til på regningen. Med chatten får du helt enkelt en smidigere hoteloplevelse!
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.