MenuLuk

Hej! Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?

Mangler en booking? Det kan tage op til en time fra bookingen blev gennemført til den kan ses i appen. Har du ventet længere? Hvis din booking stadig ikke kan ses i appen, kan det være af flere grunde:

  • Bookinger, som er gennemført via online-rejsebureauer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia), har ingen kobling til dit Nordic Choice Club-medlemsnummer, og kan derfor ikke ses i appen.
  • Bookinger, som er gennemført uden at du var indlogget, kan ikke ses i appen. Det samme gælder, hvis Kundeservice eller hotellet har lavet bookingen for dig, og du ikke har oplyst dit medlemsnummer.
  • Hotellet er endnu ikke tilgængeligt i appen. Vi arbejder hårdt for at flytte alle hoteller til et system, som støtter appen, men der mangler stadig nogle hoteller.

Du kan nu tilføje bookinger, som mangler, ved at gå til fanen "Mine ophold" og vælge "Tilføj manglende booking". Kundeservice kan også hjælpe dig, hvis du vil.

Har du brug for hjælp?

Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.

Sådan!

Din adgangskode er opdateret. Nu kan du fortsætte med noget sjovere, f.eks. som at booke din drømmerejse!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.