This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Nej, medlemsrabatten, som indgår i pristypen Club Price, gælder kun for medlemmer. Den er kun gyldig, hvis du selv overnatter på hotellet. Er du kommet til at booke værelse for en anden med denne medlemspris, kan det ske, at hotellet tager betalt som ordinær pris.
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.