This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Jeg har fået et gavekort. Hvordan booker jeg værelse?
Kan jeg fortryde købet af et gavekort?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået mit gavekort via e-mail, men ser at pengene er trukket?
Skal gavekortet være gyldigt, når jeg bor hos jer?
Kan jeg delbetale med et digitalt gavekort?
Kan jeg give et digitalt gavekort væk?
Kan jeg give et gavekort videre, som jeg har fået?
Kan jeg kombinere bonuspoint med et Be My Guest-gavekort?
Kan jeg købe et gavekort for bonuspoint?
Jeg har et gavekort, som hedder Be My Guest. Hvordan booker jeg et værelse?
Hvordan bruger jeg et gavekort, som har et fast beløb?
Kan I erstatte et gavekort, som jeg har mistet?
Jeg vil købe et gavekort- Hvad tilbyder I?
Hvilke vilkår gælder for digitale gavekort?
Disse gavekort gælder for en eller to hotelnætter. Kontakt Kundeservice, for at booke værelse med gavekortet. Du kan bo hos alle Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel. Dette gavekort gælder ikke hos vores fritstående hoteller.
Booking med dette gavekort gælder en vis andel af hotellets Standardværelser pr. dag, og kan derfor blive udsolgt.
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.