This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Jeg har fået et gavekort. Hvordan booker jeg værelse?
Kan jeg fortryde købet af et gavekort?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået mit gavekort via e-mail, men ser at pengene er trukket?
Skal gavekortet være gyldigt, når jeg bor hos jer?
Kan jeg delbetale med et digitalt gavekort?
Kan jeg give et digitalt gavekort væk?
Kan jeg give et gavekort videre, som jeg har fået?
Kan jeg kombinere bonuspoint med et Be My Guest-gavekort?
Kan jeg købe et gavekort for bonuspoint?
Hvordan bruger jeg et gavekort med koden LGIFT?
Jeg har et gavekort, som hedder Be My Guest. Hvordan booker jeg et værelse?
Kan I erstatte et gavekort, som jeg har mistet?
Jeg vil købe et gavekort- Hvad tilbyder I?
Hvilke vilkår gælder for digitale gavekort?
Har du et gavekort på et fast beløb (altså ikke én eller to hotelnætter), kan du bruge det på alle vores hoteller. Book hotelværelse direkte her på hjemmesiden, via hotellet eller via Kundeservice.
Dobbelttjek, at opholdet i pristypen, du booker, først skal betales ved ankomst. Du kan ikke vælge pristyper med fårhåndsbetaling eller booke pakker/kampagner med gavekortet.
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.