MedlemskabMine bookingerKundeservice

Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?

Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:

  • Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
  • Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?

Visse tilbud registreres kun en gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at pointene kommer efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.

Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.

Lignende spørgsmål

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Åbningstider i påsken:

Torsdag

Lukket

Fredag

Lukket

Lørdag

09:00 - 14:00

Søndag

Lukket

Mandag

Lukket

Normale åbningstider:

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os