!--island-Breadcrumbs:11-->
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:
- Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
- Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?
Visse tilbud registreres kun en gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at pointene kommer efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.
Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.
Lignende spørgsmål
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Rente ved delbetaling
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Forhøjet kreditgrænse
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Kan jeg ansøge om Strawberry Mastercard?
Hvilken valuta
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Spær og bestil nyt kort
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Fordele ved Strawberry Mastercard
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Rejseforsikring
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Betalingsforsikring
Hvad er Be My Guest?
Prisliste
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvad er Red Carpet?
Jeg fik en mail med et rabattilbud. Hvordan booker jeg dette?
Kan jag læse om Strawberry Mastercard et sted?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Kontakt
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Behandling af personoplysninger
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Få et overblik fra mobilen
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Åbningstider i påsken:
Torsdag
Lukket
Fredag
Lukket
Lørdag
09:00 - 14:00
Søndag
Lukket
Mandag
Lukket
Normale åbningstider:
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os