MenuLuk

Hej! Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg har madallergi. Kan hotellet servere specialkost?

Vi gør vores bedste for at møde alle gæsters behov og ønskede diæter. Har du madallergi og vil sikre dig, at hotellet kan tilbyde mad, som passer til dig, er det bedst at kontakte hotellet på forhånd. De kan have brug for at tilberede specielle ingredienser, eller det kan ske at deres køkken ikke på en sikker måde kan tilberede mad, som passer en bestemt madallergi eller kost.

På hotellets morgenmadsbuffet er der oftest flere laktose- og glutenfrie alternativer til dem, der ønsker det.

Har du brug for hjælp?

Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.

Sådan!

Din adgangskode er opdateret. Nu kan du fortsætte med noget sjovere, f.eks. som at booke din drømmerejse!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.