Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Ofte stillede spørgsmål

Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål om vores hoteller, din rejseoplevelse, booking, tilgængelighed, Kundeservice og mere. Du finder svarene under respektive områder herunder.

Her finder du svaret på de mest almindelige spørgsmål

Du finder svarene under deres respektive område herunder. 

 

Savner du noget info, kontakt os her


 Børn & familie

Hvad koster det for børn at overnatte?

Op til 2 børn under 12 år bor gratis, når de deler seng med forældrene. Lokale undtagelser kan forekomme. For sovesofa, ekstraseng, pullmanskab, chaiselong eller lignende tilkommer der en ekstra afgift pr. nat.

Hvad koster ekstraseng?

Ekstraseng koster 250 SEK pr. nat på Comfort Hotel, Quality Hotel og Clarion Hotel, samt 300 SEK pr. ophold på Clarion Collection Hotels. Lokale undtagelser kan forekomme. Priserne på ekstrasenge varierer hos vores fritstående hoteller. Kontakt gerne hotellet eller Kundeservice for præcis information om pris. Som ekstraseng regnes: del i sovesofa, sovelænestol, chaiselong der kan redes op til en seng, sengeskuffe, pullmanskab, væghængt seng, m.m.

Finder der værelser med en dør imellem, hvor børnene kan sove i det ene værelse?

Mange af vores hoteller har "connecting room", hvor man kan åbne en dør mellem de to værelser. Hos visse hoteller tilkommer en afgift for booking af værelse med forbindende dør. Kontakt hotellet eller Kundeservice før booking for mere information og booking.

Er der en aldersgrænse for at bo på hotellerne?

Ja. Mindreårige (børn under 18 år) må ikke checke ind og/eller overnatte alene uden forældrer/værge/annan myndig person. Visse af vores hoteller har en minimum aldersgrænse ved f.eks. besøg på spa, relaxafdelingen eller træningsfaciliteterne. Se specifik information om dit hotel og hotellets faciliteter og tilbud for mere information. 

 

 HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

 Booking og betaling

Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre? 

Hvis du booker via telefon eller mail direkte hos hotellet eller Kundeservice, sendes bekræftelsen ud via e-mail eller sms efter gennemført booking. Som Nordic Choice Club-medlem kan du se kommende bookinger via vores app ca. 15 minutter efter gennemført booking. Har du yderligere spørgsmål og har brug for hjælpe, så kontakt Kundeservice, så hjælper vi dig videre. 

Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?

På Min side kan du kun se de bookinger, du har gennemført, mens du er logget ind på vores hjemmeside. Bookinger, du har gennemført pr. telefon eller via andre bookingtjenester, er ikke synlige her.
Har du hentet Nordic Choice Hotels' app, kan du se alle bookinger, hvor dit Nordic Choice Club-medlemsnummer er lagt ind under bookingen. OBS! Gælder ikke hvis du har booket via en anden rejsehjemmeside eller hvis hotellet ikke findes i appen.  

Hvilke annulleringsregler gælder?

Annulleringsvilkår kan variere afhængig af hvilken type bookingen, du gennemfører. Du kan se de specifikke vilkår på din bookingbekræftelse. Følgende er det mest almindelige pristyper på vores hjemmeside/i vores app:

  • Web Price Flex, Club Price, aftalepriser: Kan annulleres frem til på ankomstdagen kl. 16.00, hvis intet andet aer angivet på bookingbekræftelsen. Nordic Choice Club-medlemmer har en ekstra fordel ved eventuel sen annullering. Se fordelene her.  
  • Web Price Prepaid og andre forudbetalte tilbud: Kan annulleres indenfor 24 timer efter gennemført booking. Kontakt Kundeservice pr. telefon under almindelige åbningstider.
Jeg skal deltage i et kursus/konference og har fået en bookingkode, men jeg kan ikke booke på jeres hjemmeside. Hvad går der galt? 

Har du fået en bookingkode fra et hotel, kan du desværre ikke bruge den til at booke på vores webside eller i vores app. Du skal i stedet kontakte hotellet og booke værelser direkte via deres reception. 

Behøver jeg, når jeg er logget ind som Nordic Choice Club-medlem, give kortinformation som garanti for en booking, når jeg booker for en anden?  

Ja, dit medlemsskab er personligt og gælder kun for dine egne bookinger. Det betyder, at når du er logget ind og booker værelse for en anden, så skal du opgive kortinformation som garanti for den booking. Kortinformationen er kun en garanti og ingen penge trækkes på kortet, hvis ikke gæsten udebliver fra opholdet uden at annullere bookingen. Vælger du derimod pristypen "Web Price Prepaid" sker betaling direkte med det kort, du har oplyst. 

Kan jeg betale via faktura?

Nordic Choice Hotels har en minimumsgrænse på 5000 SEK for fakturering. Undtagelser kan forekomme for specifikke firmaaftaler. Afigfter kan tilkomme. Det er ikke muligt at betale via faktura som privatperson.  

Kan jeg betale med kontanter?

Størstedelen af vores hoteller gik over til at være kontantfrie i 2018. Er hotellet kontantfrit, kan du se på respektive hotels side her på vores hjemmeside. For alle vores fantastiske medarbejderes på vores hoteller giver det en mere sikker arbejdsplads, siden det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminel virksomhed. En hurtig og smidig kortbetaling giver desuden også vores medarbejdere mere tid til at hjælpe vores gæster. For gæster og besøgere giver det en ekstra tryghed ved en hurtig og sikker betaling. Vi tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har flere spørgsmål.

Kan jeg forudbetale for nogen anden?

Du kan forudbetale et værelse ved at vælge prisalternativet "Web Price Prepaid" ved booking på vores hjemmeside. Har du allerede en eksisterende booking, hvor du gerne vil stå for betalingen, kan du maile din betalingsforespørgsel til hotellet, så vender de tilbage til dig med en formular, som du skal udfylde for at kunne betale. Det er vigtigt, at dette gøres i god tid inden gæsten påbgynder sit ophold. 

Jeg vil betale med mine bonuspoint. Hvordan gør jeg?

Se svaret og læs mere om Nordic Choice Club og bonuspoint her. 

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Tilbud og kampagner

Jeg fik en mail med et rabattilbud. Hvordan booker jeg dette?

De fleste af vores tilbud, som du modtager, skal bookes direkte via linket i e-mailen, som du har fået. Dette gælder specielle tilbud, som sendes ud i forbindelse med nyhedsbrev fra Nordic Choice Club og/eller personlige tilbud, du har fået. Du kan også se aktuelle tilbud samlede under Alle tilbud her

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Firmaer og aftaler

Findes der nogle aftaler for mig, der rejser meget med arbejdet?

Vi har et stort og godt udvalg i Norden og Baltikum for dig, der rejser med arbejdet. Læs mere og ansøg om firmaaftale med Nordic Choice Hotels her.

Jeg har en firmaaftale. Hvordan gør jeg for at booke med rabat på hjemmesiden?
  • For dig, der er Nordic Choice Club-medlem: Log ind på "Min side" her på hjemmeside. Er du endnu ikke medlem, kan du registrere dig på samme side.
  • Vil du skabe en Webprofil (ikke koblet til individuelle medlemsfordele eller indtjening af point), kan du enkelt og gratis gøre det her
  • Efter du har logget ind, så går du ind på "Min side". Vælg "Tilføj aftale". Her skal du angive dit firma-ID.
  • Tryk derefter på pilen for at gemme.
  • For at kunne booke med dine aftalepriser, skal du nu kun logge ud og ind igen, så får du aftalen frem næste gang, du søger efter et hotel. 

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Hoteller

Hvilke slags hoteller tilbyder I?

Vi har tre forskellige kæder; Comfort HotelQuality Hotel og Clarion Hotel, hvor Clarion Collection også indgår. Desuden tilbyder vi et antal unikke hoteller, som du kan tjekke ud her

Jeg leder efter et lufthavnshotel. Har I det?

Ja, vi har et antal hoteller i, eller i tilslutning til, flere lufthavne i Norden. Se liste og kort over lufthavnshoteller her.

Jeg vil bo på et hotel med pool. Har I det?

Her ser du alle vores hoteller med pool

Jeg vil have et hotel, hvor der findes et spa. Hvor finder jeg det?

Her ser du en liste over alle vores hoteller, der tilbyder spa

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Husdyr 

Kan jeg tage min hund med til hotellet?

Ja! Vi på Nordic Chocie Hotels elsker hunde. Hos næsten alle Comfort Hotel, Quality Hotel og Clarion Hotel findes et antal værelser, der er reserveret til dig, der rejser med dit selskabsdyr. Skal du bo hos et af vores fristående hoteller,skal du kontakte hotellet direkte for at se deres regler om selskabsdyr. Derimod har alle hoteller brug for at vide i forvejen, at du kommer med din hund, så I får et hundevenligt værelse. Kontakt hotellet eller Kundeservice inden du gennemfører en værelsesbooking via hjemmesiden eller appen forat sikre, at der findes ledige værelser specifikt for din hund. Tillægget for at tage din hund med på værelset er 250 SEK/NOK/DKK eller 25 EUR pr. ophold. For førerhunde er der intet tillæg, hvis der fremvises attest.

Kan jeg tage andre husdyr med på værelset?

Det kommer an på, hvilket dyr du vil have med, og hvilke regler, der gælder på det specifikke hotel. Kontakt hotellet for at få mere information om deres regler om husdyr på værelset. 

Kan jeg booke et hundevenlig værelse på hjemmesiden? 

Desværre ikke. Hvert hotel har et begrænset antal værelser, hvor hunde eller eventuelle andre dyr er tilladt, og på grund af dette skal du selv kontakte hotellet først inden booking for at sikre, at et sådant værelse er tilgængeligt. Derefter kan du gennemføre bookingen via vores hjemmeside eller app. 

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Idrætshold og foreninger

Kan vi få et billigere ophold, hvis vi er et helt hold eller en forening, der skal ud og rejse?

Ja, vi elsker idræt og har specielle nedsatte priser for hold, foreninger og i forbindelse med idrætsarrangementer. Fra kun 265 SEK pr. person kan I bo på vores hoteller under turneringen eller arrangementet. For dig, der er med som heppekor, har vi også specielle priser - dette er med 10-15% rabat på standardprisen. Vores satsning på hotel for hold og foreninger kalder GoSportive, og du kan finde al information, priser og booking her

 

HOVEMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Ind- og udcheckning

Hvilke ind- og udcheckningstider gælder?
  • Generel tid for indcheckning: garanteret fra kl. 15.00
  • Generel tid for udcheckning: frem til kl. 12.00

Men! Lokale undtagelser kan forekomme..

For at være helt sikker på, hvornår du kan checke ind og ud, besøg hotellets egen side her på vores webside. Her finder du links til alle vores hoteller

  • Hos vores Comfort Hotel har dualtid mulighed for sen udcheckning (kl. 18.00) på søndage ved overenskommelse med receptionen.
  • Er du SILVER-, GOLD- eller PLATINUM-medlem i Nordic Choice Club, kan du også have mulighed for omkostningsfri sen udcheckning / tidlig indcheckning. Dette skal aftales med receptionen før eller ved ankomst. Her ser du hvilke medlemsniveauer, der har denne fordel. For dig, der ikke har disse fordele i dit medlemsskab, kan der tilkomme en ekstra afgift for servicen.
Hvor sent kan man checke ind? Skal jeg meddele, hvis jeg kommer for sent?

Hvis du har garanteret dit værelse med kreditkort eller Nordic Choice Club-medlemsnummer, så kan du checke ind når du vil efter hotellets sædvanlige indcheckningstid. Kontakt os gerne, hvis du tror, at du ankommer meget sent (efter midnat). Har du ikke garanteret værelset med kreditkort, skal du checke ind før kl. 16.00 på ankomstdagen. 

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

 Job og karriere

Hvilke karrieremuligheder findes der hos Nordic Choice Hotels?

Hos Nordic Choice Hotels findes der et stort antale karrieremuligheder. Du kan arbejde hos et af vores over 190 hoteller rundt om i Norden og Baltikum eller på vores hovedkontorer i Stockholm og Oslo. Alle ledige tjenester og mere om at arbejde for os, finder du i vores karriereportal

 

   HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Mad og drikke

Jeg har madallergi. Hvilke alternativer tilbyder hotellet?

Vi gør vores bedste for at tilgodese alle vores gæsters behov og ønskede diæter. Men det er vigtigt at kontakte hotellet på forhånd for at sikre, at de har mulighed for at tilgodese alle ønskemål relateret til specifik madellergi eller kost.

Indgår morgenmad altid?

Morgenmadsbuffet indgår hos næsten alle vores hoteller, når du booker værelse her på vores side. For undtagelser og mere information om måltider, se deltajeret måltidsinformation i spørgsmålet herunder.  

Hvilke måltider indgår i værelsesprisen på hotellet?
  • Clarion Hotel: Morgenmad (mod afgift på Clarion Hotel Copenhagen Airport).         
  • Clarion Collection Hotel: Morgenmad, eftermiddagskaffe - Afternoon Sweets, og aftenens middag - Tonight's Special. 
  • Comfort Hotel: Morgenmad (på Comfort Hotel Vesterbro indgår morgenmad, når du booker visse værelsestyper)
  • Comfort Hotel Xpress: Ingen måltider indgår, men morgenmadspose og enklere snacks kan købes i hotellets Deli.
  • Quality Hotel: Morgenmad (undtaget Quality Airport Hotel Dan, morgenmad mod ekstra afgift).
  • Fritstående hoteller: Morgenmad inkluderet (undtagelser: At Six og Hobo, her mod ekstra afgift).
Hvad betyder Early Bird-morgenmad?

Early Bird-morgenmad er en enklere variant af vores klassiske morgenmadsbuffeter. For at give alle vores gæster en god start på dagen, så forbereder vi enkle morgenmadsposer med f.eks. en sandwich, kaffe og juice, som du kan tage med fra lobbyen, når du er nødt til at tage afsted inden morgenmadsrestauranten åbner for dagen. Se åbningstider på respektive hotels hjemmeside.  

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 Nordic Choice Club og bonuspoint

Hvor mange bonuspoint får jeg for min overnatning?

Du får 1 bonuspoint pr. krone (SEK/NOK/DKK), du bruger på ophold i Sverige, Norge eller Danmark. Booking af ophold i Finland og Baltikum giver 10 bonuspoint pr. euro, som du betaler for opholdet. Bor du på hotellet i forbindelse med et arrangement eller pakketilbud, hvor logi ikke er specificeret, får du 1000 bonuspoint pr. nat. Find mere info i Medlemsvilkårene

Jeg vil booke et ophold med mine bonuspoint, men der er kun ledige værelser med almindelig betaling. Hvorfor? 

Alle hoteller har reserveret et begrænset antal Standard- og/eller Superiorværelser, der kan bookes med bonuspoint. Værelsesbooking med øvrige prisalternativer påvirkes altså ikke af, om der er ledige bonusværelser. Hotellet kan have ledige værelser til almindelig pris, selvom bonusværelserne er fuldt bookede. Vi anbefaler derfor altid, at du er ude i god tid, når du vil booke bonusværelse, specielt i de mest populære destinationer som Stockholm, Gøteborg og Malmø.  

Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?

Nej, du får ingen bonuspoint, når du booker hos disse sider. Men du får alle medlemsfordele, der er koblede til dit medlemsniveau, uanset hvordna og hvor du har booket. Læs mere om indtjenede bonuspoint og vores vilkår her.   

Kan jeg og min partner dele medlemsskab?

Nej, medlemsskab i Nordic Choice Club er personligt og gælder kun for én person. To personer kan ikke dele et medlemsskab.  

Får jeg bonuspoint, hvis jeg booker værelse til nogen anden?

Nej, medlemsskab i Nordic Choice Club er personligt og gælder kun indehaveren af medlemsskabet. Du skal derfor selv bo på værelset for at få bonuspoint. 

Får jeg også bonuspoint ved såkaldte "no show" - hvis jeg ikke bor der under opholdet?

Nej, du skal checke ind og bo på værelset for at få bonuspointene. 

Kan jeg booke værelse for andre med min medlemsrabat (pristypen Club Price)?

Nej, medlemsrabatten er personlig, og medlemsrabatten kan du kun få på det værelse, du selv bor i. 

Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?

Det er desværre ikke muligt at delbetale et ophold med bonuspoint. Du skal have tilrækkeligt med bonuspoint for at dække hele summen, der kræves.
Læs mere om, hvordan du kan bruge dine point her

Kan jeg booke to nætter i træk, hvor den ene nat betales med bonuspoint og den anden med penge?  

Ja, du kan kombinere en overnatning med bonuspoint med en overnatning med almindelig betaling. Men du skal gennemføre to separate bookinger. Book natten, som du betaler med bonuspoint først, derefter den du betaler som sædvanligt. 

Sådan gør du:

1.En booking, hvor du booker med bonuspoint: Vælg pristypen: "Betal med dine bonuspoint", som kan ses, når du er logget ind.

2.Og en booking, hvor du vælger en anden pristype (du kan stadig være logget ind) og samme værelsestype som i den anden booking. Du kan vælge blandt pristyperne, der er tilgængelig, så længe de indebærer betaling med penge og ikke bonuspoint.

3. Når opholdene er bookede, kontakter du hotellet og meddeler, at du har gennemført to bookinger, som du gerne vil kombinere.

Jeg har ikke fået en bonuspoint for en booking, jeg gennemførte via en tilbudsside (f.eks. dobbelt eller tredobbelt bonuspoint, med Mastercard, osv.). Hvornår registreres disse point?

Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:

  • Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
  • Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?
  • Hvilket registreringsdato gælder for dit tilbud? Visse tilbud registreres kun én gang pr. måned eller på en specifik dato.

Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice

Hvordan fungerer restaurantkuponerne? 

Ved overnatning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og vores fritstående hoteller i Sverige eller Finland, får Nordic Choice Club-medlemmer en restaurantkupon. BLUE-medlemmer får: 35 kr eller 4 EUR. SILVER får: 75 kr eller 8 EUR. GOLD og PLATINUM får: 125 kr eller 13 EUR.

Kuponerne kan løses ind mod mad eller drikke i hotelrestauranten (gælder ej sprit eller tobak). Hos Quality Hotel® kan kuponen også bruges til et udvalg af mad og drikke fra Lounge 24. I Finland kræves samtidigt køb af måltid for at bruge kuponen til alkohol. Restaurantkuponerne er personlige og datomærkede, og gælder kun ved angivet dato. De kan ikke lægges sammen eller byttes til kontanter, og der tilbydes ikke byttepenge. På de Clarion Collection-hoteller, der findes i Clarion Hotel®, tilbydes der ikke restaurantkuponer.

Får jeg bonuspoint på restaurantbesøg på jeres hotelrestauranter? Og skal jeg bo på hotellet for at få pointene?

Ja, du får bonuspoint, når du som overnattende gæst besøger en af vores hotelrestauranter på Clarion Hotel og Quality Hotel samt hos vores fritstående hoteller i Norge og Danmark.

  • For at få pointene skal du bo på hotellet samt sætte regningen på værelset.
  • Pointene registreres ved udcheckning. Du får bonuspoint på den del, der gælder mad, ikke alkohol.
  • I Sverige og Finland får du restaurantkuponer på Clarion Hotel, Quality Hotel og hos de fritstående hoteller. Læs mere i spørgsmålet herover. 
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?

Vi tilbyder desværre ingen statusmatchning mod øvrige hotelkæder.

 

 

 HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 Parkering 

Har hotellet parkering? Hvordan booker jeg parkering?

Information om hotellets parkering finder du på hotellet egen side her på vores hjemmeside (under Ofte stillede spørgsmål og/eller under Serviceudvalg). Du finder alle hoteller her. Hos visse hoteller kan du forhåndsreservere parkering - her skal du kontakte hotellets reception eller booke via de tilvalg, du har mulighed for at lægge til, når du har gennemført en booking. 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Gavekort

Hvordan køber jeg et gavekort?

Her ser du hvilke gavekort, vi sælger, samt hvordan du køber dem

Jeg har mistet mit gavekort. Kan I erstatte det?

Vi erstatter desværre ikke mistede gavekort. 

Jeg har et gavekort på et fast beløb. Hvordan booker jeg og hvilke hotel kan jeg booke?

Har du et gavekort på et fast beløb, kan du bruge det hos alle vores hoteller. Book dit værelse direkte her på hjemmesiden eller via hotellet eller hos Kundeservice. Sørg for, at opholdet i pristypen, du booker, først betales ved ankomst. Du kan ikke vælge pristyper med forudbetaling eller booke pakker/kampagner med gavekort. 

Jeg har et gavekort, der betales med Nordic Choice Club-bonuspoint og som har bookingkoden "LVERDI". Hvordan booker jeg og hvilke hoteller kan jeg booke?

Kontakt Kundeservice for booking med dette gavekort. Her ser du en liste over bonuspriser pr. hotel. Bonusværelsesbooking pr. gælder en bestemt kvote af hotellets Standardværelser pr. dag. De fleste af vores hoteller tilbyder også Superiorværelser for bonusbetaling ved ledig kapacitet mod en ekstra pointafgift.

Jeg har et gavekort med bookingkode "LGIFT". Hvordan booker jeg og hvilke hoteller kan jeg booke?

Kontakt Kundeservice på telefon + 46 771 666 700 eller via e-mail: booking@choice.se for at booke med dette gavekort. Du kan booke værelse hos alle Clarion Hotel (inkl. Clarion Collection), Comfort Hotel och Quality Hotel. Detta presentkort gäller ej rum på våra fristående hotell. Bokning av rum med presentkort gäller en viss kvot av hotellets Standardrum per dag. 

Kan jeg købe et gavekort med optjente Nordic Choice Club-point?

Ja, det kan du. Udfyld formularen her

Kan jeg kombinere Nordic Choice Club-bonuspoint med et Be My Guest-gavekort?

Det går ikke at kombinere Nordic Choice Club-bonuspoint med betaling med gavekort eller at købe bonuspoint. Kontakt Kundservice ved spørgsmål om dette og andre betalingskombinationer.  

Kan jeg give et Be My Guest-gavekort til nogen?

Ja, det er intet problem. Et Be My Guest-gavekort er ikke knyttet til en bestemt person, og kan bruges af hvem som helst. 

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


 

Prisgaranti 

Har I prisgaranti?

Vi har prisgaranti for et stort antal hoteller, når du booker i Nordic Choice Hotels' kanaler. Læs mere og se vilkår, samt hvordan du gør, her

 

 HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Tilgængelighed

Hvordan booker jeg er værelse, der er handikaptilpasset?

For at booke et handikaptilpasset værelse, skal du kontakte Kundeservice eller hotellet direkte. Hotellerne har et begrænset antal værelser, der er handikaptilpassede.

Hvilke typer værelse tilbyder I?

De fleste af vores hoteller har specifikke værelser, der er handikaptilpassede. Kontakt hotellet eller Kundeservice ved booking for at sikre dig, at der er ledige værelser. 

Hvad gælder, hvis jeg har førerhund eller ledsager?

Du er velkommen hos os! For førerhunde eller medfølgende ledsager i samme værelse er der ingen afgift med fremvisning af attest.

Finder der allergivenlige værelser?

De fleste af vores hoteller har specielle værelser, der er tilpassede til dig med allergier. Det er dog vigtigt, at du kontakter hotellet, inden du booker, for at sikre dig, at et sådant værelse er ledigt. 

Jeg er allergisk mod nogle typer mad. Kan I ordne specialkost?

Her kan du læse mere om Mad og drikke hos vores hoteller.

 

HOVEDMENUEN FOR OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

 


 

Vilkår

Hvilke vilkår gælder for mig, der bruger websiden og/eller Nordic Choice Hotels' app?

Her kan du læse vores Brugervilkår for Nordic Choice Hotels' websider og app.I vilkårene er der tydeligt beskrevet, hvordan vi arbejder med vores digitale produkter og hvad du godkender, når du bruger dem. Der står blandt andet, hvad der gælder, når du booker værelse til dig selv eller andre samt annulleringsvilkår.  

Hvad gør Nordic Choice Hotels for at følge GDPR og hvor kan jeg læse om, hvordan I håndterer mine personlige oplysning? 

Vi stræber efter, at du trygt skal kunne bruge vores tjenester og digitale produkter. I vores

Vi vill att du tryggt ska kunna använda våra tjänster och digitala produkter. I våra Allmänna villkor och Sekretesspolicy kan du läsa allt om hur vi samlar in, behandlar och sparar dina personliga uppgifter när du använder våra tjänster, till exempel hemsidan och vår app. Här finns även information om hur dina uppgifter används när vi gör marknadsföring, allt för att du ska kunna lita på att vi tar ansvar för att skydda dig och dina uppgifter. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR 

 

 

2.562.364.000 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.