Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Copenhagen Airport Kastrup Lufthavn ,  Danmark

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Copenhagen Airport

Tilbage

Et førsteklasses konferencehotel nabo til Copenhagen Airport

7 Store mødelokaler 22 Mindre mødelokaler 383 Hotelværelser 500 Stående deltagere 500 Siddende deltagere

Kun 2 minutter fra Danmarks internationelle knudepunkt, er Clarion Hotel Copenhagen Airport det optimale sted for forretningsrejsende og besøgende konferencegæster for at arbejde, hvile og bo under opholdet i København.

Udover et førsteklasses konferenceanlæg med en unik beliggenhed, som gør både impulsmøder og konferencer over flere dage med deltager fra hele verden muligt, tilbyder vores hotel gastronomi i verdensklasse fra tidligere præsident Obamas favoritkok.

Til efteråret åbner vores restaurantkoncept Kitchen & Table i samarbejde med Marcus Samuelsson, som tager dig med på en kulinarisk rejse, hvor traditionelle nordiske råvarer og lokale traditioner kombineres med smagen af Manhattan. Vi kalder det Fun Dining.

Efter en lang dag med møder og brainstorming er det enkelt at koble af med kollegaerne på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Slap af i vores spa- og relaxafdeling, der tilbyder opvarmet saltvandspool, aromadampbad og seks behandlingsrum. For dig, der vil klare den daglige træning, er vores træningslokale åbent døgnet rundt. Vil du hellere træne udendørs, er der flere gode løberunder udenfor døren. Hvorfor ikke tage en løbetur på stranden langs med Øresund?

Har du nogle timer tilovers efter dagens møder, tager metroen, som ligger i direkte tilslutning til terminal 3, dig ind til centrale København på kun 12 minutter.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

29 lyse og fleksible konference- og mødelokaler er klar til at tage imod alt fra 4 til 500 gæster. 14 af vores mødelokaler findes i Terminal 3, og er perfekte for effektive møder. Et team sørger for, at du får al tekniskt udstyr, du har brug for.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 500
  • 400 ㎡
  • Ekstra stor
    • 500
    • 250
    • 248
    • 80
    • 280
    • 500

Vores største konferencelokale Ellehammer har kapacitet for op til 500 deltagere, og er perfekt for store konferencer og messer. Rummet kan deles op i to lokaler, som hver rummer ca. 200-220 personer.

Kapacitet

Område for mingel 500 personer
Klasselokale 250 personer
Cabarét seating 248 personer
Hestesko 80 personer
Runde bord 280 personer
Biografopstilling 500 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 110
  • 107 ㎡
  • Stor
    • 35
    • 110
    • 60
    • 55
    • 50
    • 80
    • 90

For større præsentationer og konferencer, kan du vælge mellem Balder, Thor, Tyr, Heimdal og Cassiopeia – vores konferencelokaler med plads til 60-110 personer. Lokalerne Balder og Heimdal kan deles op i mindre lokaler.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 35 personer
Bar 110 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 55 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 55 ㎡
  • Mellem
    • 18
    • 50
    • 28
    • 25
    • 21
    • 40
    • 50

Vores mellemstore lokaler Hermod, Odin, Skadi, Orion og Pegasus er udmærkede for seminarer og workshops. Orion og Pegasus kan desuden deles op, hvis det behøves. Kapacitet på mellem 18 og 50 personer, og vi sørger for at alt udstyret er i orden.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer
Område for mingel 50 personer
Klasselokale 28 personer
Cabarét seating 25 personer
Hestesko 21 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 26 ㎡
  • Lille
    • 10

Vores mindste mødelokale kan rumme 2-16 gæster; med andre ord perfekt til f.eks. mindre møder one-to-one, jobsamtaler eller bestyrelsesmøder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Maden på en konference er vigtig. Vores restaurant ønsker gæster velkommen til morgenmad, frokost og aftensmad, og tilbyder tre buffetstationer med både lokale og internationale retter. I loungen er der snacks og frugt hele dagen og aftenen.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Spa
  • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Sauna
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Konferencecenter

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 28
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.