MenuLuk

Find din booking

Se bookingdetaljer, afbestil dit ophold, få kvittering og mere.

Vil du ændre din booking?

Har du brug for at ændre datoer, antal nætter, navn på gæst eller lignende, så skal du kontakte Kundeservice.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre? Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du booker via telefon eller mail direkte hos hotellet eller Kundeservice, sendes bekræftelsen ud via e-mail eller sms efter gennemført booking. Som Nordic Choice Club-medlem kan du se kommende bookinger via vores app ca. 15 minutter efter gennemført booking. Har du yderligere spørgsmål og har brug for hjælpe, så kontakt Kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?

På Min side kan du kun se de bookinger, du har gennemført, mens du er logget ind på vores hjemmeside. Bookinger, du har gennemført pr. telefon eller via andre bookingtjenester, er ikke synlige her.

Har du hentet Nordic Choice Hotels' app, kan du se alle bookinger, hvor dit Nordic Choice Club-medlemsnummer er lagt ind under bookingen. OBS! Gælder ikke hvis du har booket via en anden rejsehjemmeside eller hvis hotellet ikke findes i appen.

Hvilke annulleringsregler gælder?Hvilke annulleringsregler gælder?

Annulleringsvilkår kan variere afhængig af hvilken type bookingen, du gennemfører. Du kan se de specifikke vilkår på din bookingbekræftelse. Følgende er det mest almindelige pristyper på vores hjemmeside/i vores app:

  • Web Price Flex, Club Price, aftalepriser: Kan annulleres frem til på ankomstdagen kl. 16.00, hvis intet andet aer angivet på bookingbekræftelsen. Nordic Choice Club-medlemmer har en ekstra fordel ved eventuel sen annullering. Se fordelene her.
  • Web Price Prepaid og andre forudbetalte tilbud: Kan annulleres indenfor 24 timer efter gennemført booking. Kontakt Kundeservice pr. telefon under almindelige åbningstider.

Jeg skal deltage i et kursus/konference og har fået en bookingkode, men jeg kan ikke booke på jeres hjemmeside. Hvad går der galt? Jeg skal deltage i et kursus/konference og har fået en bookingkode, men jeg kan ikke booke på jeres hjemmeside. Hvad går der galt?

Har du fået en bookingkode fra et hotel, kan du desværre ikke bruge den til at booke på vores webside eller i vores app. Du skal i stedet kontakte hotellet og booke værelser direkte via deres reception.

Behøver jeg, når jeg er logget ind som Nordic Choice Club-medlem, give kortinformation som garanti for en booking, når jeg booker for en anden? Behøver jeg, når jeg er logget ind som Nordic Choice Club-medlem, give kortinformation som garanti for en booking, når jeg booker for en anden?

Ja, dit medlemsskab er personligt og gælder kun for dine egne bookinger. Det betyder, at når du er logget ind og booker værelse for en anden, så skal du opgive kortinformation som garanti for den booking. Kortinformationen er kun en garanti og ingen penge trækkes på kortet, hvis ikke gæsten udebliver fra opholdet uden at annullere bookingen. Vælger du derimod pristypen "Web Price Prepaid" sker betaling direkte med det kort, du har oplyst.

Kan jeg betale via faktura?Kan jeg betale via faktura?

Nordic Choice Hotels har en minimumsgrænse på 5000 SEK for fakturering. Undtagelser kan forekomme for specifikke firmaaftaler. Afigfter kan tilkomme. Det er ikke muligt at betale via faktura som privatperson.

Kan jeg betale med kontanter?Kan jeg betale med kontanter?

Størstedelen af vores hoteller gik over til at være kontantfrie i 2018. Er hotellet kontantfrit, kan du se på respektive hotels side her på vores hjemmeside. For alle vores fantastiske medarbejderes på vores hoteller giver det en mere sikker arbejdsplads, siden det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminel virksomhed. En hurtig og smidig kortbetaling giver desuden også vores medarbejdere mere tid til at hjælpe vores gæster. For gæster og besøgere giver det en ekstra tryghed ved en hurtig og sikker betaling. Vi tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har flere spørgsmål.

Kan jeg forudbetale for nogen anden?Kan jeg forudbetale for nogen anden?

Du kan forudbetale et værelse ved at vælge prisalternativet "Web Price Prepaid" ved booking på vores hjemmeside. Har du allerede en eksisterende booking, hvor du gerne vil stå for betalingen, kan du maile din betalingsforespørgsel til hotellet, så vender de tilbage til dig med en formular, som du skal udfylde for at kunne betale. Det er vigtigt, at dette gøres i god tid inden gæsten påbgynder sit ophold.

Find en booking

Sådan!

Din adgangskode er opdateret. Nu kan du fortsætte med noget sjovere, f.eks. som at booke din drømmerejse!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.