Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Airport Hotel Dan Kastrup Lufthavn ,  Danmark

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Airport Hotel Dan

Tilbage

Et moderne businesshotel ved Københavns Lufthavn, Kastrup

0 Store mødelokaler 4 Mindre mødelokaler 240 Hotelværelser 120 Stående deltagere 100 Siddende deltagere

Nyd den praktiske beliggenhed af Quality Airport Hotel Dan, blot et par minutter fra Københavns lufthavn. Vi tilbyder alle vores gæster gratis shuttle service mellem hotellet og lufthavnen for at holde dit forretningsbesøg enkelt.

Der er gratis WiFi på hele hotellet, så du kan arbejde på din laptop hvor og når som helst, du har brug for det. Alle mødepakker inkluderer te/kaffe, frugt, og popcorn  & soft ice hele dagen for at holde dine konferencegæster ladet helt op.

Med et metrostop kun få minutter fra hotellets indgang, og en nem togrejse til hovedbanegården, er vores hotel ideelt placeret for forretningsrejsende. Vores fire konferencelokaler kan rumme op til 110 personer og vores erfarne personale er klar til at assistere fra start til slut.

Gear ned efter en lang dags arbejde i vores træningslokaler uden ektra omkostninger. Sulten? Vores restaurant Brasserie X er det ideelle sted for uformel networking over et afslappet aftensmåltid. Vi har blandet den afslappede stemning fra en fransk bistro med de enkle, stærke smage fra traditionel nordisk mad. Er du ude efter en kølig drink, efter en dag fyldt med møder, kan du nyde en dansk øl eller et glas vin i Bar X.

For en sjov og anderledes måde at spendere fritiden på, ligger Den Blå Planet – Nordeuropas største akvarium – blot en kort gåtur væk. Vi er også tæt på Amager Strandpark, ideelt til dage ude i de varmere måneder. Når programmet tillader det, kan du udforske Københavns seværdigheder – metroen fra Kastrup station bringer dig til hjertet af den indre by og dens historiske attraktioner på kun få minutter.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi hjælper gladeligt, hvis du skal holde konference eller forretningsmiddag hos os. Vores placering betyder at gæster fra alle steder let kan finde os. Vi har fire konferencelokaler med plads til op til 110 og to spisesale.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 100
  • 112 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 60
    • 34
    • 100

Vores største lokale kombinerer Venue 2 og 3 med plads til op til 110 pax, ideelt til større præsentationer. Nyd kaffe eller arranger break-out session på tagterassen ved siden af mødelokalerne. Lokale har projektor, whiteboard og kontorartikler.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 34 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 6
  • 24 ㎡
  • Lille
    • 6

Vores mindste lokale har plads til 6 personer, og er ideelt til mindre møder. Som alle vores lokaler er også dette lyst og venligt. Lokalet er naturligvis udstyret med projektor, whiteoard og kontorartikler.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 6 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

I tillæg til vores sunde og varierede morgenmadsbuffet som inkluderer lækkert hjemmebagt brød, Lounge24, som tilbyder et udvalg af lækre snacks dagen lang, kan vi også tilbyde catering til jeres konferencemiddag i Brasserie X.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.