Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Tyholmen Arendal ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Tyholmen

Tilbage

Billedskønne omgivelser til dit forretningsevent i Arendal

3 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 96 Hotelværelser 460 Stående deltagere 350 Siddende deltagere

Beliggende i den gamle bydel ved kajområdet tilbyder Clarion Hotel Tyholmen havudsigt og storartet spisning samt moderne konferencefaciliteter. Med en række hotelværelser og konferencerum at vælge imellem kan du med sikkerhed finde det helt rigtige.

Clarion Hotel Tyholmen er mere end blot et sted at overnatte. Der er vores moderne konferencefaciliteter med havudsigt. Der er vores karakteristiske Kitchen & Table restaurant. Og der er vores smukke billedskønne beliggenhed i det centrale Arendal.

Du finder vores hotel ved havet i den gamle del af den smukke by Arendal. Vi ligger end en times (58 km) kørsel fra Kristiansand Lufthavn og kun en kort gåtur fra busterminalen, så det er en praktisk beliggenhed, hvis du flyver hertil på forretningsrejse, og du er stadig i centrum af byens kulturelle liv.

Med 96 værelser fra vores standard dobbeltværelser til suiter er vi store nok til at huse store forretningsevents men samtidig små nok til at give en personlig følelse. Alle gæster har adgang til gratis WiFi overalt, og der er parkering ved hotellet. Gæster på Clarion Hotel Tyholmen kan også gratis brueg et fitnesscenter tæt på, hvor du kan nyde noget alenetid eller være med på et motionshold.

Vi hjælper dig med at starte arbejdsdagen på den rigtige måde med den store morgenmadsbuffet, som vi serverer med både kolde og varme retter. Den er blevet kåret til Aust-Agders bedste morgenmadsbuffet i flere år, og morgenmadssalen har en flot udsigt over søen og nærliggende øer. Tag om aftenen hen på Kitchen & Table restauranten af den roste svenske mesterkok Marcus Samuelsson, hvor du kan prøve mad af høj kvalitet i en fornøjelig middags-atmosfære.


Hvis du vil have en ekstra dosis luksus, kan du bestille mad og drikke til dit værelse døgnet rundt med vores 24-timers roomservice.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Clarion Hotel Tyholmen tilbyder seks moderne konferencerum, alle med projektorer, kontorartikler og gratis WiFi. Vores personale hjælper dig i planlægningsfasen og under dit event, hvis nødvendigt, for at sikre sig at det bliver en stor succes.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 350
  • 264 ㎡
  • Ekstra stor
    • 250
    • 70
    • 190
    • 350

Vores største konferencelokale er banketsalen, som kan rumme op til 300 personer. Salen har store vinduer med udkig over vandet og adgang til terrasse. Hvis du har behov for ekstra plads kan restauranten og vores Chambre Séparée åbnes op.

Kapacitet

Klasselokale 250 personer
Hestesko 70 personer
Runde bord 190 personer
Biografopstilling 350 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 160
  • 164 ㎡
  • Stor
    • 120
    • 50
    • 120
    • 160

Sal A har plads til maks. 160 personer, og er et luftigt og moderne mødelokale med store vinduer og flot udsigt over vandet. Lokalet har god loftshøjde, moderne teknik og ventilation. Det befinder sig i den nyeste del af hotellet, bygget i 2007.

Kapacitet

Klasselokale 120 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 120 personer
Biografopstilling 160 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 26
    • 28
    • 28
    • 40
    • 50

Til en anelse større møder, seminarer eller konferencer har vi vores to konferencerum, der kan rumme 50 personer hver. Hvis du har brug for ekstra udstyr, såsom en scene eller et podium, træder vores konferencepersonale med glæde til for at hjælpe.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 28 personer
Hestesko 28 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 20
  • 22 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 18
    • 20

Vi har totalt 5 mindre mødelokaler, der passer til 2-15 personer. Lokalerne ligger på første eller anden etage, tilbyder vinduer og dagslys samt projektor og lærred.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Hestesko 18 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi har tre forskellige pakkeløsninger, der tilbyder dig et bredt udvalg af muligheder for mad og drikke til dit event. Du kan endda kombinere frit og få din egen skræddersyede menu, og vores personale vil med glæde hjælpe dig med forslag.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.550.353.003 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.