Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel™ Edvard Grieg

Tilbage

Elegant konferencehotel med storslået bjergudsigt i Bergen

5 Store mødelokaler 15 Mindre mødelokaler 373 Hotelværelser 2500 Stående deltagere 1905 Siddende deltagere

Quality Hotel Edvard Grieg ligger i rolige omgivelser mellem Bergen lufthavn og centrum. Med lokaler for 2-1305 personer er vi perfekt for de fleste arrangementer. Gæster kan enkelt benytte sig af sporvogn, lufthavnsbus eller taxi.

Der er masser muligheder, når det er tid til en velfortjent pause, og vi giver gerne anbefalinger. Efter mødet kan du træne dagens tress væk med en intens træningssession i vores studio med inspirerende fjeldudsigt. Eller samle kollegaerne i Bar X og få konkurrencegenet fram med en runde shuffleboard. 

Kig nærmere på vores konferencelokaler i denne korte film.

Når ideerne flyder, eller du skaber nye kontakter, kan I bringe samtalen videre til middagen. Prøv vores kombination af nordisk cuisine med franske traditioner med enkel, sæsonbetonet mad i Brasserie X. Eller udveksl historier og småsnak over et par drinks i baren ved siden af. For at holde dine energiniveauer oppe, mens du arbejder, er der snacks, enkelt mat, drikke i den døgnåpne lobby kiosken,og der er gratis te og kaffe, når du vil have det.

Har du lyst til at udforske Bergens naturlige skønhed og træbeklædte bakker, er der masser af vandrestier at følge, rett utenfor hotellet og strande finder du en kort taxatur væk. Eller du kan danne en firer med nogle af dine konferencekolleger og tage til den nærliggende Fana Golfklub. Udendørs eventyr kan være perfekte til teambuilding, så hvorfor ikke tage til Høyt & Lavt klatrepark og afslutte ved 382 meter mærket?

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores konferenceområde dækker to etager med panoramavinduer og bjergtagende udsigt. Vi er et Mødernes Mekka, takket være 25 lokaler til enhver lejlighed inklusive vores store hal med plads til 1080. Storskærme og projektorer er standard.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1305
  • 931 ㎡
  • Ekstra stor
    • 936
    • 936
    • 1305

Juvelen i vores krone er Troldsal-hallen, et imponerende område med kæmpemæssige skærme til firmamøder med alle mand på dæk eller træningssessioner. Det er også fleksibelt og kan deles i tre, eller laves om til festsal med scene om aftenen.

Kapacitet

Troldsalen ligger på 1. etage i umiddelbar nærhed til mingelområdet, terrasse og ikke minst popcorn og softicen. Her har vi også haft biludstillinger, konserter, bokseturnering og messer, så det er bare at tænke udenfor boksen til et arrangement her. Mulighederne er uendelige!

Klasselokale 936 personer
Runde bord 936 personer
Biografopstilling 1305 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 300
  • 300 ㎡
  • Stor
    • 40
    • 200
    • 50
    • 240
    • 300

Dette er vores næststørste mødelokale, Griegsalen. Ligger på 1. etage lige ved baren, terrassen, mingelområdet og ikke mindst popcornene og softicen. Griegsalen har tæppe, flere vinduer og alt, hvad du har brug for af teknisk udstyr.

Kapacitet

Griegsalen er også ideel til middage, banketter om aftenen og har hyggelig belysning til det. Kan også enkelt deles ind i to rum for parallelle sessioner, gruppearbejde, osv. 

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 200 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 240 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Airplay

Mellem

  • 75
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 44
    • 30
    • 50
    • 75

Vores mellemstore lokaler passer perfekt for alt fra et interview til en workshop. I lokalerne finder du alt af udstyr, du har brug for til præsentationer, med storskærm og tilslutninger inkluderet.

Kapacitet

Disse lokaler finder du på 2. etage med store vinduer og flere har inspirerende skovs- og fjeldudsigt. 

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 44 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 75 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Lille

  • 16
  • 36 ㎡
  • Lille
    • 16

Blandt vores mindre mødelokaler findes 2 stilfulde mødelokaler med smarte løsninger og Nespressomaskine, som gør sit for at mødet bliver supereffektivt. Resterende gruppelokaler er perfekte til en workshop, et interview eller et mindre møde.

Kapacitet

Vores originale styrelokale Vinje (14 personer) ligger ganske afskærmet på 1. etage. Beyer (16 personer) er vores nye styrelokale og ligger på 2. etage med den berømte skov- og fjeldudsigt.

Bestyrelseslokale 16 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

En sæsonbaseret tre-retters menu er standard her, men vi elsker også en udfordring: hvorfor ikke bede os om at lave en overdådig banket? Mellem konferencesessionerne hjælper vi med at holde sulten for døren med frisk te, kaffe, frugt, popcorn og is.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 28
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.