Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™  Saga Tromsø ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Saga

Tilbage

Fantastisk hotel i hjertet af Tromsø lige ved havnen

3 Store mødelokaler 5 Mindre mødelokaler 103 Hotelværelser 0 Stående deltagere 180 Siddende deltagere

Quality Hotel Saga™ er vores centralt beliggende Tromsø hotel tilbyder en fantastisk udsigt over Ishavskatedralen med samt syv fleksible og fuldt udstyrede konferencelokaler. Ekspresbussen til lufthavnen går lige udenfor hotellet.

Med praktiske faciliteter såsom buksepresse og vaskeservice kan forretningsfolk forblive fine og stilede i tøjet, og med de gratis aviser er det muligt at forblive opdateret på verdenssituationen. Der er altid gratis kaffe i vores lobby, såvel som is og popcorn maskine.

Under dit ophold kan du dykke ned i en morgenmads- eller aftenbuffet på hotellets restaurant ved arbejdsdagens begyndelse og slutning og snuppe en snack på Grab-N-Go stedet, så du kan holde dig frisk og fokuseret i løbet af dagen.

Tromsø er en travl by dens beskedne størrelse taget i betragtning, med en masse spisesteder, barer og restauranter, der tilbyder gode muligheder for at koble fra efter din konference. Der er massevis af restauranter og barer ved vandkanten såsom Rorbua og Steakers, hvor du kan nyde et skønt måltid, mens du suger den smukke udsigt til dig. Det kan klart anbefales at gå på opdagelse i lokalområdet, med tromsø Domkirke, den nordligste protestantiske katedral i verden, som ligger blot en kort tur oppe ad vejen. Nordnorsk Kunstmuseum ligger kun få minutters gang væk fra hotellet og er et super sted at bruge en morgen eller eftermiddag på at nyde nogle flotte kunstværker i din fritid. Lidt længere væk ligger Polarmuseet i Tromsø, et museum som fortæller historien om den vovelige rejse over Nordpolen tilbage i 1830.

Vores hyggelige hotel er blot 10 minutters kørsel fra lufthavnen forbi Prestvanner, Tromsøs byflod. Til forretningsrejsende, der kommer i bil, tilbyder vi parkering på hotellets grund.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi har 7 fleksible konferencelokaler, alle fuldt udstyret med den nyeste teknologi inden for lyd og lys. Lokalerne er fleksible og kan tilpasses efter behov. God loftshøjde, ventilation og dagslys. Store og luftige pause-/udstillingsarealer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 180
  • 130 ㎡
  • Ekstra stor
    • 46
    • 120
    • 180
    • 48
    • 90
    • 180

Vi har også fire større lokaler designet til at rumme mellem 90 og 180 gæster. Vores største lokale har plads til 180 gæster i kabaret- eller biografopstilling. Runde borde kan bruges til alle møder med klasseværelsesopstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 46 personer
Klasselokale 120 personer
Cabarét seating 180 personer
Hestesko 48 personer
Runde bord 90 personer
Biografopstilling 180 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 75
  • 65 ㎡
  • Stor
    • 22
    • 60
    • 75
    • 24
    • 45
    • 75

Vi har også fire større lokaler designet til at rumme mellem 90 og 180 gæster. Vores største lokale har plads til 180 gæster i kabaret- eller biografopstilling. Runde borde kan bruges til alle møder med klasseværelsesopstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 75 personer
Hestesko 24 personer
Runde bord 45 personer
Biografopstilling 75 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 45 ㎡
  • Mellem
    • 22
    • 45
    • 50
    • 22
    • 50

Der er fire mødelokaler med plads til mellem 20 og 50 personer i forskellige stoleopstillinger. Alle disse mødelokaler er udstyret med konferenceteknologi, herunder højtalere og projektorer. Der er adgang til WiFi fra alle rum.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Klasselokale 45 personer
Cabarét seating 50 personer
Hestesko 22 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 24 ㎡
  • Lille
    • 10
    • 12

Torghatten, det mindste af syv konferencelokaler, har plads til 12 siddende personer i biografopstilling. Dette rum er ideelt til bestyrelsesmøder og mindre konferencer og workshops. Whiteboard og skriveudstyr er tilgængeligt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer
Biografopstilling 12 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

En sund, buffetagtig morgenmad serveres hver morgen i vores restaurant. Te, kaffe og vand såvel som snack, herunder frugt, kager og popcorn, serveres under hele konferencen. A la carte måltider og frokost kan arrangeres.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Bar
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Fest
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Gruppeindcheckning

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.379.001 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.