Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Örebro Ørebro ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Örebro

Tilbage

Et populært og sofistikeret hotel i det centrale Örebro

1 Store mødelokaler 6 Mindre mødelokaler 136 Hotelværelser 100 Stående deltagere 70 Siddende deltagere

Uanset om du besøger Örebro i forbindelse med en konference, weekendtur eller en enkelt nat, så tilbyder Clarion Hotel Örebro en stilet og godt forbundet base, hvorfra du kan gå på opdagelse i byen. Arbejde hårdt, spise godt og nyde byen!

Hos Clarion Hotel Örebro er vi stolte over at tilbyde unikke omgivelser for forretnings- og fritidsrejsen. Vores indretningsdesign og møblering skaber en inspirerende atmosfære, der hjælper dig med at få det meste ud af dit ophold.

Bor du hos på Clarion Hotel Örebro befinder du dig i hjertet af byen. Vores opmærksomhed på detaljen, vores veloplagte personale, supergode businessfaciliteter og gode spisemuligheder gør os til et populært valg blandt erhvervsfolk. Vi er placeret 15 minutters kørsel fra Örebro Lufthavn, 10 minutters gang fra Örebro station og fem minutters gang fra Vågustorget busstop, hvilket giver maksimum komfort og lethed i forhold til transport. Vores seks konferencelokaler kan modtage op til 130 deltagere, med fri WiFi tilgængelig overalt på hotellet.

Vi ved, at afslapning er mindst lige så vigtigt som arbejde. Du kan koble af vores saunaafdeling eller i fitnessrummet, mens du kigger ud over flotte Örebro. Vores lobbybar er et perfekt sted at nyde en cocktail, en øl eller et glas vin i et afslappet miljø. Baren er populær blandt både gæster og lokale. Hvis du er mere i humør til et glas champagne, kan du ganske enkelt bestille det fra vores room service menu.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Her på Clarion Hotel® Örebro gør vi vores bedste for at skabe en uforglemmelig konference. Vores lyse og imødekommende møderum kan modtage grupper på mellem 2 og 70 personer, med alle nødvendige faciliteter du har brug for at skabe nye ideer.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
Se al hotelinformation

Stor

  • 70
  • 70 ㎡
  • Stor
    • 48
    • 28
    • 70

Vores største konferencelokale er Foren, der har plads til højst 70 gæster. Dette rum er velindrettet til større arrangementer, præsentationer og networking. Vi arrangerer med glæde rummet optimalt efter dine behov.

Kapacitet

Klasselokale 48 personer
Hestesko 28 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 30
  • 30 ㎡
  • Mellem
    • 18
    • 24
    • 16
    • 30

Vores mellemstore rum, Aktern, modtager højst 30 personer. Lige som alle vores andre rum er det fuldt udstyret med projektor, whiteboard, flipchart, kontorartikler og gratis WiFi. Lyd, lys og andet teknisk udstyr kan også gøres tilgængeligt.

Kapacitet

Aula/auditorium 18 personer
Klasselokale 24 personer
Runde bord 16 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 6
  • 15 ㎡
  • Lille
    • 6

Vores mindre møderum tilbyder ideelle omstændigheder for intime møder og tætte teamsamtaler, hvor kreative ideer kan få frit løb. Ankaret har plads til 12 personer, men Styrbord, Babord og Bohen hver især har plads til mellem 4 og 7 gæster.

Kapacitet

Runde bord 6 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Airplay

Mad og drikke

Mad er en vigtig faktor i en god konferenceoplevelse, derfor tilbyder vi menuer fulde af sunde, økologiske og veltilberedte retter til dig og dit team. Alternativt kan du forudbestille private middage til din gruppe.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
2.564.413.004 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.