Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Etage Væsterås ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Etage

Tilbage

En strålende perle af et hotel i centrum af Västerås

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 93 Hotelværelser 0 Stående deltagere 25 Siddende deltagere

Få et produktivt ophold i smukke Västerås med hjælp fra personalet på Clarion Collection Hotel Etage. Vi tilbyder optimale omstændigheder, super transportmuligheder og et opmærksomt personale for at sikre, at dit ophold bliver udbytterigt.

Med vores beliggenhed i centrum af Västerås kan vi imødekomme alle behov for forretnings- og fritidsrejsende. Vores medfølgende måltider og forfriskninger samt adgang til fitness og WiFi sikrer dig en moderne og stilfuld oplevelse.

Velkommen til Clarion Collection Hotel® Etage, et charmerende hotel i midten af Västerås. Vi er stolte over at kunne tilbyde topkvalitetsservice, inklusive fitness, restaurant og lobbybar. Vores to konferencerum har plads til 25 personer, mens vores optimale placering betyder kun en times kørsel fra Stockholm Arlanda Lufthavn, 10 minutters kørsel fra Stockholm Västerås Lufthavn og 5 minutters gang fra Västerås hovedbanegård.

Vi tilbyder en sund morgenmadsbuffet og derudover eftermiddagssnack og et lækkert aftensmåltid. Læn dig tilbage og nyd et glas velskænket vin eller en øl efter en lang dag med forretningsnetworking. Stress af efter arbejdet med en omgang træning i Compact Gym, der er udstyret med håndvægte, løbebånd og yoga-måtter.

Västerås er en historisk og smuk by med sine brostensgader og blomsterhaver. Vores beliggenhed i hjertet af byen, tæt på flere hovedattraktioner, som domkirken og havnen, gør det let for dig også at opleve byen under dit ophold hos os. Du kan også tage ud at se den sukke Mälaren sø.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi håber, du vil finde inspiration i vores lyse og smukke konferencerum. Begge er de fuldt udstyret med projektor, whiteboard, flipboard, lydsystem, printer, kopimaskine og kan arrangeres efter dit behov.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
Se al hotelinformation

Mellem

  • 25
  • 30 ㎡
  • Mellem
    • 17
    • 17
    • 17
    • 25

Festival er vores første konferencerum med plads til 25 deltagere i biografopsætning eller 17 i hestesko-, bestyrelses- eller enkeltbordsopsætning. Denne fleksibilitet gør det muligt at dele gruppen op i mindre arbejdsgrupper.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 17 personer
Klasselokale 17 personer
Hestesko 17 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 10 ㎡
  • Lille
    • 8

Til mindre og mere intime møder er vores nyeste rum det bedste bud. Karneval har plads til 8 personer i bestyrelsesopsætning, hvilket letter samtalen og lader ideerne få frit løb i en fortrolig atmosfære.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi ønsker, at du skal starte dagen med en lækker og sund morgenmad fra vores udvalg af økologiske produkter. Vi tilbyder også et udvalg af eftermiddagsforfriskninger samt en sund suppe, salat og en lækker hovedret hver aften.

  • Kaffe & te
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad
  • Frokost

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Bar
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.