Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Helsinki Airport Vantaa ,  Finland

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Helsinki Airport

Tilbage

Et eksklusivt, moderne hotel få øjeblikke fra Helsinki Lufthavn.

5 Store mødelokaler 8 Mindre mødelokaler 258 Hotelværelser 250 Stående deltagere 250 Siddende deltagere

Clarion Hotel Helsinki Airport er et elegant, moderne, konferencefokuseret hotel, der er ideelt placeret til forretningsrejsende og turister. Du kan komme til lufthavnen på to minutter med toget, som kan findes få meter væk på Aviapolis station.

Med 258 værelser og 12 mødelokaler kan vi afholde og arrangere en bred skare events. Vi du besøger os på forretningstur, så sørg for at prøve vores uimodståelige internationalt inspirerede retter i Kitchen & Table restauranten.

Vores Living Room-område tilbyder vores gæster et komfortabelt, elegant område til at slappe af og mingle. Fordyb dig i en bog med et glas vin, eller snak med dine nye kontakter om den seneste præsentation. Du kan også snuppe en snack, hvis du trænger til at blive frisket op mellem events, eller bruge hotellets gratis WiFi til at tjekke emails og opdateringer fra jobbet.
Hvis du har brug for at forbrænde en hård dags møder, så slå et smut forbi vores træningscenter og sauna. Hold din fitnessrutine ved lige selvom du ikke er hjemme - benyt dig af vores store træningsområde og slap af i vores opvarmede sauna bagefter.

Hvis du har tid, når din konference er overstået, anbefaler vi på det kraftigste, at du tager ind til Helsinki i et par timer. Kaisaniemi distriktet ligger lige ved siden af Helsinki Hovedbanegård, og Kaisaniemi Botanic Gardens er klart et besøg værd. Stationen ligger belejligt og tæt på det imponerende National Museum of Finland og Helsinki Music Centre. Hvis du har en aften til overs på din rejse, er det anbefalelsesværdigt at se en dynamisk koncert - en time eller to, du sent vil glemme!

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi kalder vores møde-filosofi for ‘small talk BIG BUSINESS’. Vi ved, at events kan være en udfordring og er her for at hjælpe med at gøre det så succesfuldt som muligt. Lad os klare detaljerne: vores Success Support team hjælper dig til resultater.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 250
  • 247 ㎡
  • Ekstra stor
    • 28
    • 250
    • 160
    • 91
    • 40
    • 130
    • 250

The View er vores største område. Med plads til op til 260 personer, er det ideelt til store præsentationer, prisoverrækkelser, forelæsninger og små udstillinger. Vi kan skræddersy opstillingen, så alt passer perfekt til dit arrangement og dine krav.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Område for mingel 250 personer
Klasselokale 160 personer
Cabarét seating 91 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 130 personer
Biografopstilling 250 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 80
  • 91 ㎡
  • Stor
    • 24
    • 80
    • 48
    • 42
    • 28
    • 60
    • 72
    • 36

Art 1 og Art 2 kan rumme 60 personer hver, eller vi kan kombinere lokalerne, så der er plads til 120. Adskilt er de ideelle til oplæg eller mere fokuserede seminarer - sammen kan de rumme en konference for et betragteligt publikum.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Område for mingel 80 personer
Klasselokale 48 personer
Cabarét seating 42 personer
Hestesko 28 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 72 personer
Islands 36 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 36
  • 335 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 16
    • 14
    • 36
    • 20

Vores Innovationslokale sigter efter at levere netop dette. Det rummer op til 26 personer, hvilket gør det til et oplagt valg til mindre teams, der skal brainstorme ideer og kaste nye bolde i luften. Der er flipcharts til mind-mapping og noter.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 36 personer
Islands 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 14
  • 32 ㎡
  • Lille
    • 14

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm

Mad og drikke

En konference er ingenting uden noget godt til maven, så vi sørger for, at dine gæster får en mindeværdig middagsoplevelse. Vi arbejder sammen med dig om den menu, der er mest passende - og du kan nyde godt af snacks efter eget valg.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
2.550.353.003 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.