Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Ålesund Ålesund ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Ålesund

Tilbage

Moderne hotel i Ålesund centrum

4 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 131 Hotelværelser 350 Stående deltagere 280 Siddende deltagere

Quality Hotel Ålesund ligger centralt og lige ned til vandet i det, der kaldes Norges smukkeste by, Ålesund. Perfekt for konferencer og forretningsmøder. Alle møderum har naturligt dagslys og fantastisk hav- og fjordudsigt.

Hotellet tilbyder fleksible konferencefaciliteter med en unik og central beliggenhed ved vandkanten. Med 11 fleksible møderum og moderne udstyr har vi det, du behøver til et vellykket arrangement. Vores konferencefaciliteter strækker sig over 650 kvadratmeter og egner sig godt til alt fra seminarer, workshops og messer til selskaber og bryllupper – alt sammen med fantastisk havudsigt og gode lysforhold.

Etter en lang dag med møder og brainstorming er det let at slappe af med kollegaerne på Quality Hotel Ålesund. Tag plads i en af vores to barer, og vælg mellem kolde og varme drikke samt noget godt at spise. Restaurant Bulls Brygge serverer frokost til konferencegæster og større grupper, og restauranten byder også på á la carte-menuer til middag som frister med lokale råvarer, norske retter og internationale favoritter. Om sommeren kan du hygge dig på hotellets private brygge, mens du nyder kolde drikke, et herligt måltid i solen samt ikke mindst fjordudsigten.

Til din daglige træningsrutine har vi et veludstyret træningsrum som er åbent for alle gæster. Vil du hellere træne udendørs, er mulighederne også gode. Hvad med en tur op på toppen af Aksia? Her har du et herligt vue over hele området med fjeld, hav, fjorde og øer. Vil du springe over træningen, men stadig nyde udsigten, kan du også tage bilen eller bytoget herop.

Har du tid til overs efter dagens møder, kan du udforske Ålesunds bydel i Jugendstil til fods. Byens marina, restauranter, seværdigheder og udeliv ligger også alle i gåafstand fra hotellet. Med bare 17 kilometer til Vigra lufthavn og shuttlebus direkte til hotellet er det let at være klar til det faglige indhold eller de sociale sammenkomster på Quality Hotel Ålesund. Læs mere om hotellet her.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 280
  • 0 ㎡
  • Ekstra stor
    • 200
    • 250
    • 100
    • 160
    • 280

Vores store sal passer til større arrangementer som messer, bryllupper og konferencer. Den store sal har højt til loftet, gode lysforhold samt havudsigt og udgang til privat brygge. Der er god plads til 280 siddende gæster.

Kapacitet

Klasselokale 200 personer
Cabarét seating 250 personer
Hestesko 100 personer
Runde bord 160 personer
Biografopstilling 280 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 0 ㎡
  • Stor
    • 120
    • 120
    • 70
    • 80
    • 150

Vores store møderum passer til konferencer, seminarer og lignende arrangementer med plads til op til 150 gæster i biografopsætning. Bliv inspireret i disse komfortable og lyse rum med fjordudsigt og moderne udstyr.

Kapacitet

Klasselokale 120 personer
Cabarét seating 120 personer
Hestesko 70 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 80
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 50
    • 60
    • 30
    • 50
    • 80

Disse møderum har plads til en mellemstor gruppe på op til 80 gæster. Møderummene er lyse, fleksible og kan møbleres efter ønske.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 50 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 0 ㎡
  • Lille
    • 12

Arrangér møder, teambuilding og præsentationer i vores mindre møderum som har plads til op til 12 personer. Som alle vores møderum er de udstyret med projektor, skrivemateriale og lydudstyr.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi holder alle fuldt ladet op, på toppen og i godt humør med en stadig strøm af gratis te, kaffe, frugt, kiks, popcorn og is. Vores køkken kan levere alt fra sandwiches til en gallamiddag – spørg blot en medarbejder.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker
2.566.102.004 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.