Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Runway Gardermoen ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Runway

Tilbage

Unik hotelbeliggenhed lige ved siden af Oslo Gardermoen Airport

3 Store mødelokaler 11 Mindre mødelokaler 303 Hotelværelser 700 Stående deltagere 600 Siddende deltagere

Comfort Hotel© Runway er ideelt til internationale events. Der er masser af plads, hvad end dine gæster er her for en stor konference eller et lille netværksevent, takket være vores 14 mødelokaler, hvor det største har plads til 280 personer.

Når du har hørt alle oplæggene og præsentationerne, er der masser af muligheder for at geare ned. Bliv ved med at netværke eller nyd blot samtalen over en øl, et glas vin eller en sodavand i vores bar.

Foretrækker du at ryste spindelvævene af dig på løbebåndet eller i maskinerne, er vores fitnesslokale åbent 24 timer om dagen, så du behøver aldrig at gå glip af en omgang træning. Der er en unik udsigt over landingsbanen, der kan inspirere dig, mens du træner.

Nøjagtigt ligesom flyene har du brug for brændstof for, at dine ideer kommer til dig. Vores restaurant er lige det, der skal til og er inspireret af vores jet-setterbeliggenhed med retter fra hele verden. Prøv vores sushibuffet til frokost eller en storladen dessert. Har du brug for et eller andet på farten, tilbyder vores butik salater, sandwiches, færdige frokostbokse, søde sager og snacks. Butikken er åben 24 timer om dagen og er perfekt, hvis du arbejder sent eller skal med et tidligt fly.

Vi er godt forbundet på mere end en måde med gratis WiFi i hele hotellet og en shuttleservice, der bringer dig til Norges hovedstad på blot 20 minutter. Kunder og gæster bliver imponerede af de nærliggende attraktioner i Oslo. Underskriv aftalen på en store forretningsmulighed på en af verdens bedste restauranter såsom den trendy Maaemo, inspireret af Norges naturlige skønhed. Udforsk Vikingeskibsmuseet og lær mere om Norges maritime historie eller tag ganske enkelt en gåtur rundt om Bygdøy halvøen og nyd dens sande og klare vand.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Med 15 lokaler og uovertrufne internationale forbindelser specialiserer vi os i at bringe folk sammen. Vi har den seneste teknologi, som giver din præsentation gennemslagskraft, og vores ekspert-team er klart til at sørge for, at alt forløber glat.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 280
  • 280 ㎡
  • Ekstra stor
    • 160
    • 170
    • 280

Har du noget stort at dele, er det kun Big Apple, der dur. Vores største konferencelokale kan rumme op til 280 personer, så det er ideelt for keynote talere. Med opdateret præsentationsteknologi vil selv dem på bagerste række følge med.

Kapacitet

Klasselokale 160 personer
Runde bord 170 personer
Biografopstilling 280 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 75
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 25
    • 60
    • 36
    • 50
    • 75

Hold en intim konference, en forelæsning eller en breakout-session i vores Manhattan og Wall Street lokaler, med fleksibel sædeopsætning for op til 70 personer. Komfortable møbler og al den præsentationsteknologi, du kunne ønske, er standarden her.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 25 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 36 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 75 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 40 ㎡
  • Mellem
    • 13
    • 26
    • 19
    • 40

Brooklyn med plads til 30 er perfekt til at afholde en seminarbaseret forretningskonference for dit mellemstore firma.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 13 personer
Klasselokale 26 personer
Hestesko 19 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 19 ㎡
  • Lille
    • 10

Vores lokaler har New York-tema for at afspejle vores kosmopolske stil og 12 af dem er perfekte til små grupper. Prøv Central Park med plads til 12, hvis du holder teammøde eller interviews.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi starter dagen med en morgenmadsbuffet med økologiske muligheder, og holder dine gæster forfriskede med gratis vand, te og kaffe. Til frokost og middag kan vil tilberede menuer med international cuisine fra sushi-anretninger til desserter.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Justerbar værelsesstørrelse

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.379.001 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.