Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Sarpsborg Sarpsborg ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Sarpsborg

Tilbage

Stort familie- og konferencehotel tæt på Oslo

6 Store mødelokaler 23 Mindre mødelokaler 260 Hotelværelser 1150 Stående deltagere 1050 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Sarpsborg ligger nær Oslo og er et af landets største familie- og konferencehoteller. Med moderne konferencefaciliteter, forskellige eventområder, træningscenter og spaområde, er det et populært valg blandt forretningsrejsende.

Der er masser af måder at slappe af hos os efter en dag med møder eller en dag pakket med eventyrlige familieaktiviteter. Velvet Spa, tilbyder mere end 100 forskellige behandlinger, der kan hjælpe dig med at opnå indre glæde.

Hvis spabehandling ikke er noget for dig, har vores Family Sports Club et hypermoderne træningscenter, som gæster kan benytte under deres ophold. Forbrænd lidt ekstra energi, når dagen er ovre, eller varm op til den kommende arbejdsdag med et par kilometer på løbebåndet.

Hver morgen serveres en ordentlig morgenmadsbuffet, så du og dit team kan komme i form til en produktiv dag. Den inkluderer en masse lækre kolde og varme retter, fra friske omeletter til sund müsli og varmt brød. Vores helt egen Restaurant Østfoldstuene serverer også en treretters aftenmenu hver aften såvel som à la carte retter.

Du kan nemt nå vores hotel i bil fra hovedmotorvejen og vi har gratis parkering på hotellets grund. Ved siden af hotellet finder du Inspira Science center, hvor du kan bruge noget tid på at læse, opdage og opleve. Ti minutters kørsel fra hotellet ligger Borgarsyssel Museum og Kulasparken. Borgasyssel Museum er et populært historiemuseum og ligger i ruinerne af den middelalderlige St. Nikolas Kirke bygget i 1115.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Med alt fra store eventområder til små mødelokaler kan Quality Hotel Sarpsborg huse alle forskellige typer arrangementer og konferencer. Alle 14 konference- og mødelokaler er udstyret med AV udstyr og avanceret teknologi.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1050
  • 855 ㎡
  • Ekstra stor
    • 800
    • 500
    • 468
    • 1050

Gandalf I, II, III og IV kan alle rumme 1150 personer, og kan bruges til store events og konferencer. Lokalerne kan deles op i små sektioner som det passer dig, og er udstyret med professionelt lydsystem, så du kan tilføje magisk teknik til eventet.

Kapacitet

Tune I, II, III og IV kan rumme op til 460 personer hver. Disse konferenceområder kan inddeles i 4 mindre sektioner, hvis en konference skal deles op. Disse lokaler er ventilerede og kan mørklægges, så dit publikum forbliver fokuseret.

Klasselokale 800 personer
Cabarét seating 500 personer
Runde bord 468 personer
Biografopstilling 1050 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 252 ㎡
  • Stor
    • 112
    • 110
    • 120
    • 150

Store konference- og mødelokaler varierer i størrelse fra 112 til 150 gæster. Store lokale kan bruges i foreskellige opstillinger: biograf-, klasseværelses-, småbord- eller caféopstilling.

Kapacitet

Klasselokale 112 personer
Cabarét seating 110 personer
Runde bord 120 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 87 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 32
    • 36
    • 44
    • 50

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 32 personer
Cabarét seating 36 personer
Hestesko 44 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 34 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 12

Små møde- og konferencelokaler fra 2 til 15 personer. Vi har mange lokaler, som vi kan tilpasse til ethvert behov.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Hestesko 12 personer

Udstyr

  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Frugt, kage, popcorn og andre sunde snacks serveres under hele konferencen. Gratis kaffe, te og vand er også tilgængeligt. Fastlagte menuer kan arrangeres på forhånd for at holde energiniveauet oppe, og serveres i komfortable restauranter.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.