Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Sogndal Sogndal ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Sogndal

Tilbage

Moderne businesshotel tæt på Sogndal Lufthavn, Haukåsen

3 Store mødelokaler 11 Mindre mødelokaler 226 Hotelværelser 700 Stående deltagere 507 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Sogndal henter inspiration fra de smukke omgivelser i Sognefjord og skaber et kreativt rum, hvor store ideer kan blomstre. Vores konferenceområde inkluderer 9 mødelokaler i forskellig størrelse med plads til op til 507 personer.

Hotellet ligger 20 minutters kørsel fra lufthavnen og 50 meter fra busstoppestedet.  Der er gratis WiFi på hele hotellet, så du kan blive på dit værelse og arbejde, hvis du vil det. 

På Quality Hotel Sogndal byder vi på en bred vifte af faciliteter for at hjælpe dig og dit team til at føle sig velkomne. Fra morgenmadsbuffet med et stort udvalg af smagfulde økologiske muligheder, så du kan starte dagen rigtigt, til vores populære italienske restaurant La Pergola, som byder på lækre middagsretter, kan vi garantere, at du altid er mæt og tilpas. Ingen tur til Sogndal er komplet uden et besøg på vores populære burgerbar, Våga! Burger and Gin – snup en kød- eller grøntsagsburger og en lokal her og nyd den afslappede atmosfære, vi er så kendt for.

 Vi vil gerne give gæster muligheden for at prøve de spændende fritidsaktiviteter, som det fantastiske landskab indbyder til. Imponer dine konferencedeltagere med en gruppevandring eller klatring i de uberørte bjerge eller kajakture på glaciersøerne. Vores ski-resort partnere, Sogndal og Hafslo, ligger blot 15 minutters kørsel væk. De tilbyder begynderpister, avancerede ture og off-piste muligheder – lad vores venlige personale hjælpe dig med at planlægge den perfekte udflugt.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Alle vores 9 lyse og moderne mødelokaler er udstyrede med audio-visuelt udstyr, whiteboard, projektor og gratis WiFi. Vi kan arrangere værelserne i klasseværelses-opsætning, auditorie-opsætning eller klassisk konference-opsætning alt efter behov.

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 507
  • 452 ㎡
  • Ekstra stor
    • 390
    • 300
    • 507

Vores største konferencelokale, Sogndalssalen, har plads til 507 gæster i en rummelig, luftig setting ideel til store konferencer og kurser. Værelset kan deles i tre distinkte sektioner for at gøre plads til separate møder.

Kapacitet

Klasselokale 390 personer
Runde bord 300 personer
Biografopstilling 507 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 300
  • 265 ㎡
  • Stor
    • 300
    • 150
    • 96
    • 150

Vores næststørste sal, Sogndalsalen, har en sofistikeret, moderne stil, og kan rumme op til 300 gæster. Salen kan deles ind i tre sektioner, med en opsætning der passer dig.

Kapacitet

Område for mingel 300 personer
Klasselokale 150 personer
Runde bord 96 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 175
  • 140 ㎡
  • Mellem
    • 85
    • 36
    • 130
    • 175

Vores næststørste lokale, Fjørasalen, har en traditionel stil, og det kan rumme op til 175 gæster. Salen kan deles ind i to sektioner med en opsætning i medium størrelse, som egner sig lige så godt til profesionelle konferencer som til fester.

Kapacitet

Klasselokale 85 personer
Hestesko 36 personer
Runde bord 130 personer
Biografopstilling 175 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 18
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 18

Vores VIP-lokale, Gravenstein, kan rumme 18 personer i konferenceopstilling. Det er møbleret med et langt, fikseret bord med et glamourøst udtryk, som fungerer godt til mere intime eller festlige møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred

Mad og drikke

Vores Quality Break-buffet serverer gratis te, kaffe, popcorn, frugt og is hele dagen for at holde dine energiniveauer oppe i løbet af arbejdsdagen. Eppel Bar og Restaurant serverer førsteklasses frokost, middag og lækre forfriskninger.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Træningslokale
  • Indendørs pool
  • Sauna
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Naturligt lys / dagslys
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
    • Konferencelounge

Alt du behøver vide om konferencer

Ikke medlem? Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Alt du behøver vide om konferencer
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.384.003 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.