Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Sogndal Sogndal ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Sogndal

Tilbage

Moderne businesshotel tæt på Sogndal Lufthavn, Haukåsen

3 Store mødelokaler 11 Mindre mødelokaler 115 Hotelværelser 573 Stående deltagere 573 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Sogndal henter inspiration fra de smukke omgivelser i Sognefjord og skaber et kreativt rum, hvor store ideer kan blomstre. Vores konferenceområde inkluderer 12 mødelokaler i forskellig størrelse med plads til op til 350 personer.

Hotellet ligger 20 minutters kørsel fra lufthavnen og 50 meter fra busstoppestedet. Lejer du en bil, har vi gratis parkering til alle vores gæster. Der er gratis WiFi på hele hotellet, så du kan blive på dit værelse og arbejde, hvis du vil det. 

På Quality Hotel Sogndal byder vi på en bred vifte af faciliteter for at hjælpe dig og dit team til at føle sig velkomne. Fra morgenmadsbuffet med et stort udvalg af smagfulde økologiske muligheder, så du kan starte dagen rigtigt, til vores populære italienske restaurant La Pergola, som byder på lækre middagsretter, kan vi garantere, at du altid er mæt og tilpas. Ingen tur til Sogndal er komplet uden et besøg på vores populære burgerbar, Våga! Burger and Gin – snup en kød- eller grøntsagsburger og en lokal her og nyd den afslappede atmosfære, vi er så kendt for.

 Vi vil gerne give gæster muligheden for at prøve de spændende fritidsaktiviteter, som det fantastiske landskab indbyder til. Imponer dine konferencedeltagere med en gruppevandring eller klatring i de uberørte bjerge eller kajakture på glaciersøerne. Vores ski-resort partnere, Sogndal og Hafslo, ligger blot 15 minutters kørsel væk. De tilbyder begynderpister, avancerede ture og off-piste muligheder – lad vores venlige personale hjælpe dig med at planlægge den perfekte udflugt.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Alle vores 12 lyse og moderne mødelokaler er udstyrede med audio-visuelt udstyr, whiteboard, projektor og gratis WiFi. Vi kan arrangere værelserne i klasseværelses-opsætning, auditorie-opsætning eller klassisk konference-opsætning alt efter behov.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 300
  • 265 ㎡
  • Ekstra stor
    • 150
    • 96
    • 300

Vores største konferencelokale, Sogndalssalen, har plads til 300 gæster i en rummelig, luftig setting ideel til store konferencer og kurser. Værelset kan deles i tre distinkte sektioner for at gøre plads til separate møder.

Kapacitet

Klasselokale 150 personer
Runde bord 96 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 175
  • 140 ㎡
  • Stor
    • 85
    • 90
    • 175

Vores næststørste lokale, Fjørasalen, har en sofistikeret og moderne stil og har plads til op til 175 personer. Det kan deles i to sektioner med et mellemsort layout, som fungerer lige så godt til professionelle konferencer som til fester.

Kapacitet

Klasselokale 85 personer
Runde bord 90 personer
Biografopstilling 175 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 75
  • 65 ㎡
  • Mellem
    • 22
    • 40
    • 24
    • 4
    • 75

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 24 personer
Runde bord 4 personer
Biografopstilling 75 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 18
  • 35 ㎡
  • Lille
    • 18

Vores VIP-lokale, Gravenstein, kan rumme 18 personer i festopstilling eller 22 i konferenceopstilling. Det er møbleret med et langt, fikseret bord med et glamourøst udtryk, som fungerer godt til mere intime eller festlige møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vores Quality Break buffet serverer gratis te, kaffe, popcorn, frugt og is hele dagen for at holde dine energiniveauer oppe i løbet af arbejdsdagen. La Pergola serverer en bid af Italien til frokost eller middag, mens vores bar tilbyder cocktails.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Roomservice
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
    • Konferencelounge

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.