Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Avalon Hotel Gøteborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Avalon Hotel

Tilbage

En elegant perle af et hotel i centrum af Göteborg

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 101 Hotelværelser 0 Stående deltagere 40 Siddende deltagere

På Avalon Hotel tænker vi anderledes. Vores Feng Shui-certificerede design sætter fokus på skønhed og afslapning for at skabe en mindeværdig atmosfære, der giver vores gæster mulighed for at arbejde og udfolde sig i vores smukke urbane omgivelser.

Vores beliggenhed i centrum af Göteborg forbinder os tæt med byens attraktioner og transportmuligheder. Dette faktum, sammen med hotellets moderne faciliteter, har gjort os til et populært valg blandt handelsrejsende.

Når du besøger os på Avalon Hotel, vil du lægge mærke til vores elegante interiør. Vores brug af farver og lys i henhold til principperne inden for Feng Shui hjælper dig til at føle ro, fokus og glæde. Vi befinder os lige i hjertet af spændende Göteborg med perfekte transportforbindelse rundt i byen – 25 minutters kørsel fra Göteborg Landvetter Lufthavn, 50 meter fra bus- og sporvognsstop og 50 meter fra lufthavnsbussen. Vi tilbyder to veludstyrede konferencelokaler med maksimum kapacitet på 40 gæster, sammen med al tænkeligt teknisk udstyr og gratis WiFi over hele hotellet.

Som afslutning på en lang arbejdsdag byder vores populære Avalon Restaurant & Bar på kvalitetsmad, der er baseret på årstidens varer, og som serveres sammen med vores bedste vine. Vi tilbyder også fri adgang til vores tagterrasse og pool for vores gæster i de varmere måneder, hvor der forefindes poolpersonale, liggestole, håndklæder og parasoller i sommermånederne. Vi har også valet-parkering og eksklusive toiletgoder fra Bvlgari og Hermés.

Sørg for at tage en stund for dig selv, væk fra møder og konferencer, og nyd de løvklædte boulevarder og charmerende kanaler i Göteborg. Bevæg dig ud af Avalon Hotel og smag på de flotte cafeer, boutiques og de spændende barer i Sveriges Capital of laid-back cool.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores lyse og rummelige konferencerum giver gode forudsætninger for at lade kreativiteten udfolde sig. Vi tilbyder sofistikeret møblering og attraktiv service, og desuden er vores rum udstyret med alt nødvendigt teknologisk udstyr.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 40
  • 42 ㎡
  • Mellem
    • 22
    • 22
    • 24
    • 40

Meet & Eat 1 kan kombineres med Meet & Eat 2 og dermed opnå plads til 40 gæster, hvilket giver de perfekte forudsætninger for mellemstore møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Klasselokale 22 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 24 ㎡
  • Lille
    • 8
    • 8
    • 12

Meet & Eat 1 har plads til 12 siddende gæster i biografopsætning, eller 8 i klasseværelsesopsætning. Meet & Eat 2 er lidt større og har plads til 15 personer i biografopsætning, eller 12 i klasseværelsesopsætning.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer
Klasselokale 8 personer
Biografopstilling 12 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Start dagen med en mættende og sund morgenmadsbuffet mens du læser dagens aviser. En delikat frokost hjælper med at holde dit teams energi oppe i løbet af dagen. Til aften serverer Avalon Restaurant & Bar et smagfuldt aftensmåltid inkl. drikkevarer.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Busparkering
  • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Bryllup
    • Julefrokost
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.374.001 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.