Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Post Gøteborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Post

Tilbage

Göteborgs helt eget internationale designhotel

5 Store mødelokaler 14 Mindre mødelokaler 499 Hotelværelser 0 Stående deltagere 1050 Siddende deltagere

Clarion Hotel Post befinder sig i centrum af Göteborg og tilbyder gæster et unikt ophold. Forretningsrejsende kan vælge mellem prisvindende restauranter og barer, slappe af ved rooftop-poolen med udsigt ud over byen eller flade ud i spaen.

Clarion Hotel® Post er den perfekte kombination af forretningsfaciliteter og en luksusoplevelse. Vi tilbyder gæster state-of-the-art konferencerum og faciliteter til at behage kolleger og venner efter en dag med møder og workshops.

Et ophold på Clarion Hotel® Post er helt unikt. Det Gamle Postkontors fantastiske arkitektur er komplementeret af det spektakulære interiør, som er omhyggeligt designet til at omfavne bygningens traditionelle elementer. Et state-of-the-art område med moderne interiør er placeret i den historiske bygning, designet i varme mørke farver, som giver en hyggelig atmosfære til vores gæster, så de kan læne sig tilbage og føle sig hjemme.

Efter en hård dags arbejde kan gæster nyde et lækkert måltid i en af de to restauranter. Alle menuer er skræddersyet af den berømte svenske kok Marcus Samuelsson. Norda er stedet, hvor svenske smage er perfekt kombineret med amerikanske, mens vRÅ fokuserer på rå retter og eksklusiv svensk sushi. Desuden findes der en bar på hotellet, hvor gæster kan nyde en cocktail efter middagen eller skåle med vennerne.

Til gæster, der foretrækker af koble af ved at svede, findes der et veludstyret fitnessrum, en udendørs rooftop pool og en forfriskende sauna. Saunaen findes i The Beauty Factory, hvor der også tilbydes en række behandlinger til den der skulle være interesseret.

Hotellets beliggenhed betyder, at gæsterne befinder sig midt i den spændende by. Göteborg Hovedbanegård er blot tre minutters gang fra hotellet, så gæster kan let komme rundt i hele dette metropolitiske område.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Konferencer på Clarion Hotel® Post forløber smooth og uden problemer. Der er 21 forskellige rum, fra små møderum til store teatersalslignende lokaler, og hotellet kan have op til 2000 gæster på samme tid. Møderum har adgang til WiFi.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1050
  • 915 ㎡
  • Ekstra stor
    • 672
    • 600
    • 600
    • 1050

Drottningporten er det største rum på Clarion Hotel® Post med plads til 1000 siddende gæster i teateropstilling. Dette fantastiske rum kan bruges til præsentationer, workshops, sceneopvisninger og udstillinger og meget mere.

Kapacitet

Brevsortersalen er et stort konferencelokale med plads til 340 gæster i teateropstilling. Rummet kan bruges til en række formål, herunder networkingevents og præsentationer. Gæster har adgang til WiFi.

Klasselokale 672 personer
Cabarét seating 600 personer
Runde bord 600 personer
Biografopstilling 1050 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 110
  • 122 ㎡
  • Stor
    • 34
    • 60
    • 60
    • 30
    • 60
    • 110

Kapacitet

Bestyrelseslokale 34 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 110 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 30
    • 22
    • 40

Hotellet har en stort antal medium eller små mødelokaler med plads til mellem 12 og 40 personer. The Wine Cellar kan også bruges som møderum og har plads til 12 personer i et unikt miljø, rundt om et mødebord med adgang til diverse teknologi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 22 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 10

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige skræddersyr at vælge i mellem, så gæsterne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 21
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.