Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Victoria Jönköping ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Victoria

Tilbage

Et unikt, sofistikeret hotel i centrum af Jönköping

1 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 90 Hotelværelser 90 Stående deltagere 55 Siddende deltagere

Jönköping ligger ikke kun smukt ved søbredden med eventyrlige landskaber og gotisk arkitektur – det er også et handelsområde i rivende udvikling. Hos Clarion Collection Hotel Victoria kan du få mest ud af det hele.

Når du bor hos os i Clarion Collection Hotel® Victoria, bor du i det historiske og kulturelle centrum af billedskønne Jönköping. Vi er ideelt placeret i forhold til transport, og vi både arbejder og udforsker diverse muligheder.

Centralt, elegant og komfortabelt. Clarion Collection Hotel® Victoria tilbyder de bedste faciliteter og services. Vi er beliggende i det smukke Väster kvarter i det centrale Jönköping, kun 15 minutters kørsel fra Jönköping Lufthavn og et minuts gang fra Jönköping Travel Center. Vores tre mødelokaler kan modtage op til 60 gæster, og vi tilbyder gratis WiFi overalt på hotellet.

Morgen og aften kan du forkæle dig selv med vores særligt tilberedte lækkerier. Morgenmadsbuffet, eftermiddagssnack og aftensmad er altid inkluderet, når du bor hos os. Vores lobbybar er et godt sted at få en gratis kop kaffe eller at købe en lille let ret, vin eller øl. Hvis du ønsker at få pulsen op efter en hård dag med networking, er du velkommen til at benytte vores fitnessrum eller relax området. Spredt ud over på to etager i den gamle Victoriasalen finder du løbebånd, spinningcykler, sauna, bad og siddeområde.

Her på Clarion Collection Hotel® Victoria befinder du dig ideelt i forhold til byens seværdigheder. Vi ligger kun en kort gåtur fra byens bedste restauranter og shoppinggader, såvel som attraktioner som Tændstiksmuseet og John Bauer Museet.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi er stolte over at vores tre fleksible, attraktive og praktiske konferencerum. Hvert enkelt kommer de fuldt udstyret med PC projektor, whiteboard, flipover, højttaler og gratis WiFi. Find det lokale, der passer bedst til dine behov.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 100
  • 90 ㎡
  • Stor
    • 55
    • 100
    • 55

Victoriasalen er vores største mødelokale; et lyst lokale som passer udmærket til møder med 20-55 deltagere, men som kan rumme op til 55 personer i biografopstilling til enten møder eller kursuser. Mødelokalet er veludstyret med teknisk udstyr.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 55 personer
Bar 100 personer
Klasselokale 55 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 18
  • 30 ㎡
  • Mellem
    • 18

Hvis du har brug for mindre plads, så prøv vores mellemstore rum. Johannes har plads til 20 personer, og med sin lyse og elegante, moderne indretning vil rummet med sikkerhed vække begejstring.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 15 ㎡
  • Lille
    • 8

Vores mindste rum, Sofia, har plads til 8 personer i komfortabel bestyrelsesindretning. Dette giver en dejlig intim indretning til tætte møder, med masser af luft og friskhed i indretningen.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Morgenmad er dagens vigtigste måltid, og her på Clarion Collection Hotel® Victoria tilbyder vi et udvalg af økologiske produkter som æg, frugt, cereals og juices. Om eftermiddagen serveres forfriskninger og om aftenen et lækkert aftensmåltid.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Frokost
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Mikrofon
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.