Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Stockholm Stockholm ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Stockholm

Tilbage

Et smukt hotel i den trendy og kreative bydel Södermalm

6 Store mødelokaler 14 Mindre mødelokaler 532 Hotelværelser 1200 Stående deltagere 500 Siddende deltagere

På Clarion Hotel Stockholm har vi en holistisk tilgang til rejse- og erhvervslivet. Vores afslappende spa, trendy centrale placering og samling af moderne kunst giver en atmosfære, hvor gæsterne kan slappe af efter en lang dag.

Her på Clarion Hotel Stockholm er vi mere end et standardbusinesshotel. Vi er beliggende i den livlige bydel Södermalm lige i hjertet af livligheden, hvilket opfordrer vores gæster til at opleve alt, hvad byen har at tilbyde.

Velkommen til Clarion Hotel Stockholm, hvor vi er stolte af at tilbyde vores gæster de bedste erfaringer og fineste tjenester, der findes. Med en maksimal konferencekapacitet på mere end 1000 personer i 17 mødelokaler og en opdelelig festsal for op til 500 siddende gæster och 600 ved mingel er der ingen begivenhed, der er for stor til vores entusiastiske og dygtige personale, der hjælper dig hele vejen. Banketsalens udsigt mod Globen och Årstaviken ger plads og inspiration til jeres møde. Vi er beliggende cirka 45 minutters kørsel fra Stockholm Arlanda Lufthavn og 20 minutters kørsel fra Stockholm Bromma Lufthavn, samt kun 2 minutters gang fra Skanstull metrostation og busstoppested. Fuld wifi adgang overalt på hotellet.

Vores Elements spa tilbyder en udsættelse fra stress og jag i arbejdslivet. Her findes saunaer, forfriskninger, en indendørs- og udendørspool med udsigt over Årstaviken-bugten og et fuldt udstyret fitnesscenter med personlig træner - du vil føle dig forfrisket og forynget. Vil I leje spaen til konferencegruppen, giver vi gerne et inspirerende forslag.

Vores hotel er et galleri med sin egen samling af moderne skandinavisk kunst. Gå på en tour med vores brochure i hånden. Ved afslutningen dagens arbejde kan du spise i Eatery Social - vi serverer en opfindsom blanding af de Nord-, Syd- och Centralamerikanske køkkener. Stærke smage på maden blandes med friske drikkevarer. Vi tager gerne imod større selskab ved vores Community Table eller i Vatos, vores mexicanske cocktailbar, som I kan reservere eksklusivt for jeres gruppe. Vatos er et mingelområde, hvor I får jeres egen bar. Her kan I også booke en cocktailprøvning eller dykke dybt ned i de mexicanske drikkevarer. I vores Living Room får du en stille og rolig stund med kollegaerne. 

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Gæsterne elsker med god grund vores konferencefaciliteter. Med plads til over 1000 tilbyder vi små og store muligheder for perfekt at passe til dine behov. Vores lokaler er fuldt udstyret og stilfuldt indrettede for at give en inspirerende atmosfære.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 500
  • 424 ㎡
  • Ekstra stor
    • 500

Store møder skabes i store lokaler – for eksempel vores banketsal. Der er plads til op til 500 personer i en herlig naturligt atmosfære med 6 meter til loftet, sammen med en scene, et podium og lydsystem.

Kapacitet

Biografopstilling 500 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 160 ㎡
  • Stor
    • 48
    • 100
    • 90
    • 56
    • 112
    • 150

Vores tre store konferencelokaler har plads til mellem 45-150 personer og kan møbleres præcis som I vil. Har du brug for mere plads, er vores lounges også tilgængelige som add-on til ethvert event.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 48 personer
Klasselokale 100 personer
Cabarét seating 90 personer
Hestesko 56 personer
Runde bord 112 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 55 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 30
    • 24
    • 20
    • 24
    • 50

Vi tilbyder 8 konferencelokaler, der passer perfekt, hvis du har brug for et lokale med plads for op til 50 personer. Her findes udstyr som skærm/projektordug, PC-projektor, flip-over og WiFI.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Cabarét seating 24 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • Airplay

Lille

  • 14
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 14

For en lille, men effektiv, sammenkomst, kan du prøve vores VIP-rum eller Södersviten. Med plads for 8-14 er de intime og inspirerende. Ligesom alle vores lokaler er de fuldt udstyret med en projektor, whiteboard, flipover, papirvarer og gratis WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Vores morgenmadsbuffet tilbyder mange økologiske og sunde valgmuligheder. Vores endagspakke inkluderer frokost og eftermiddagssnacks (te og kaffe er altid tilgængeligt). Efter kan I nyde en udsøgt middag i Eatery Social eller i vores Matsal.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Ladestation
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.