Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Globe Stockholm ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Globe

Tilbage

Et af Stockholms største konferencehoteller

5 Store mødelokaler 13 Mindre mødelokaler 527 Hotelværelser 1000 Stående deltagere 400 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Globe er skræddersyet til store events. Vores 18 erhvervslokaler, inklusive en 400-kapacitets sal, kan rumme konferencer med op til 1400 delegerede. Bare 10 minutter væk fra Stockholms hovedbanegård og 45 minutter fra Arlanda Lufthavn.

Start dagen med vores morgenbuffet eller konferencekaffe, og kom så tilbage til frokost eller middag. Tag måske en pause fra skemaet og besøg Brasserie X for at netværke og snakke lidt sludder om franskinspirerede retter med et skandinavisk twist eller kig ind i vores Bar X, hvor du kan nyde en eftermiddagskaffe eller klassiske cocktails og snacks. For lidt afveksling fra seminarer og møder kan du besøge vores fitnesscenter som ligger i indgangsetagen, vi har alt fra løbebånd, motionscykler og frivægte, og selvfølgelig er det åbent 24 timer i døgnet, så det passer til din træning. I hjertet af Stockholms underholdningsdistrikt kan du se stjernespækkede koncerter og sportsbegivenheder i Avicii Arena, Annexet, Hovet eller Tele2 Arena, eller hop på metroen, kun tre minutter fra hotellet, ind til det centrale Stockholm.

Vores konference- og mødelokaler

Vær vært for en stor konference med 1400 gæster eller lej et mødelokale til dit team – vores 18 fleksible erhvervslokaler kan klare det hele. Vi anviser dig en dedikeret projektleder, som hjælper dig med planlægningen af hver eneste detalje.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 400
  • 398 ㎡
  • Ekstra stor
    • 400
    • 308
    • 156
    • 260
    • 400

Når du har brug for at give en vigtig tale, har vi lige lokalet til det. Vær vært for en banket i vores 400-kapacitets Galaxen-sal eller 300-kapacitets Stjärnrummet.

Kapacitet

Aula/auditorium 400 personer
Klasselokale 308 personer
Cabarét seating 156 personer
Runde bord 260 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • TV-skærm

Stor

  • 100
  • 130 ㎡
  • Stor
    • 24
    • 72
    • 60
    • 34
    • 100
    • 100
    • 72

Til større seminarer, workshops og foredrag er vores mellemstore lokaler ideelle med plads til mellem 56-200 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 72 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 100 personer
Biografopstilling 100 personer
Islands 72 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Mellem

  • 50
  • 63 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 30
    • 20
    • 50
    • 20

Vores mellemstore konferencelokaler varierer i kapacitet fra 12 - 50 personer, med fleksibel stoleplacering, der passer til dit arrangement.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer
Islands 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Lille

  • 8
  • 14 ㎡
  • Lille
    • 8

Vores mindste lokaler er perfekte til et mindre møde. Lokalerne kan rumme 8-12 personer i bestyrelsessæder og egner sig godt til en videokonference.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge

Mad og drikke

Vi serverer sunde buffeter til morgenmad og frokost med sæsonprægede, økologiske råvarer og vores team kan planlægge en skræddersyet middagsmenu. Imellem konferencemøderne holder vi gæsterne glade med te, kaffe, frugt, popcorn og is.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.564.412.004 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.