Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Globe Stockholm ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Globe

Tilbage

Et af Stockholms største konferencehoteller

5 Store mødelokaler 13 Mindre mødelokaler 527 Hotelværelser 1000 Stående deltagere 400 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Globe er skræddersyet til store events. Vores 18 erhvervslokaler, inklusive en 400-kapacitets sal, kan rumme konferencer med op til 1400 delegerede. Bare 10 minutter væk fra Stockholms hovedbanegård og 45 minutter fra Arlanda Lufthavn.

Når du tager en pause fra dit event, kan du måske kaste et blik på et andet. Fra vores Arena restaurant ser du direkte ind i den ikoniske Ericsson Globe, så du kan få et glimt af events som ishockey eller en A-liste koncert.

Du kan starte dagen her med vores morgenmadsbuffet, med masser af økologiske valgmuligheder, og komme tilbage til konferencefrokoster eller usædvanlige middage. Eller du kan slappe af, som det passer med din tidsplan, i Brasserie X. Du kan netværke og sludre over fransk-inspirerede retter med et skandinavisk twist.

For at geare ned fra seminarer og møder kan du besøge vores fitnesscenter i stueetagen. Vi har alt fra løbebånd og motionscykler til håndvægte til din træning og, fordi vi har åbent 24 timer i døgnet, passer vi altid ind i din tidsplan. Hvis du foretrækker en mere afslappet fritid, så kom forbi vores Bar X i lobbyen for at få en stille kop eftermiddagskaffe eller en klassisk cocktail og snacks.

I hjertet af Stockholms nye eventdistrikt kan du fange stjernebestrøede koncerter eller sportevents i Globen, Annexet, Hovet eller på Tele2 Arena – prøv vores før-event middage i Arenarestauranten. Eller tag metroen, bare tre minutter fra hotellet, ind til det centrale Stockholm og besøg den billedskønne gamle bydel. Eller imponer dine forretningsforbindelser med en reservation på en af de mange luksuriøse restauranter i byen.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vær vært for en stor konference med 1400 gæster eller lej et mødelokale til dit team – vores 18 fleksible erhvervslokaler kan klare det hele. Vi anviser dig en dedikeret projektleder, som hjælper dig med planlægningen af hver eneste detalje.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 400
  • 398 ㎡
  • Ekstra stor
    • 400
    • 308
    • 156
    • 260
    • 400

Når du har brug for at give en vigtig tale, har vi lige lokalet til det. Vær vært for en banket i vores 400-kapacitets Galaxen-sal eller 300-kapacitets Stjärnrummet og gå på scenen i Cosmosteatret. Hver af dem har professionel lys, lyd og mikrofoner.

Kapacitet

Aula/auditorium 400 personer
Klasselokale 308 personer
Cabarét seating 156 personer
Runde bord 260 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • TV-skærm

Stor

  • 100
  • 130 ㎡
  • Stor
    • 24
    • 72
    • 60
    • 34
    • 100
    • 100
    • 72

Til større seminarer, workshops og foredrag, er vores mellemstore rum ideelle. De rummer mellem 56 og 160 gæster, du kan endda være forbundet til fraværende kolleger via telekonference. Vores tekniske konsulenter er til stede for at sætte det op.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 72 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 100 personer
Biografopstilling 100 personer
Islands 72 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Mellem

  • 50
  • 63 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 30
    • 20
    • 50
    • 20

Vores mindre rum spænder i kapacitet fra 12 til 50 personer, de fleksible siddepladser bliver tilpasset dit event. Professionelt lydsystem og projektor gør præsentationer enkle, mens hightech smartboards også gør dem perfekte til brainstorming.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer
Islands 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Lille

  • 8
  • 14 ㎡
  • Lille
    • 8

Mars, som er vores mindste lokale, er perfekt for mindre møder. Lokalet er 14 kvm, har plads til 8 personer i biografopstilling eller 6 personer omkring et konferencebord, og er udstyret med en tv-skærm. Passer meget godt for en videokonference.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge

Mad og drikke

Vi serverer sunde buffeter til morgenmad og frokost med sæsonprægede, økologiske råvarer og vores team kan planlægge en skræddersyet middagsmenu. Imellem konferencemøderne holder vi gæsterne glade med te, kaffe, frugt, popcorn og is.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Mikrofon
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 28
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.