Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Wisby Visby ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Wisby

Tilbage

En komplet hoteloplevelse fra marinaen i historiske Visby

3 Store mødelokaler 8 Mindre mødelokaler 212 Hotelværelser 0 Stående deltagere 300 Siddende deltagere

Clarion Hotel Wisby ligger inden for de gamle bymure og har endda en smukt restaureret middelalderlig gyde samt søjler fra 1200-tallet indeni. Disse slående historiske egenskaber kombineret med et moderne touch, giver hotellet en unik karakter.

Vi er stolte af at tilbyde en bred vifte af tjenester her - udover vores imponerende begivenhedshal tilbyder vi Kitchen & Table-restaurant. Den Manhattan-inspirerede menu og friske svenske ingredienser skaber en perfekt uformel forretningsfrokost.

Ved Clarion Hotel Wisby tilbyder vi inspirerende og moderne forretningsomgivelser, med gode transportforbindelser. En lufthavnsbus eller shuttle service tager dig til og fra Visby Lufthavn på kun 10-15 minutter, mens Visby færgeterminal kun er 1 km væk. Hvis du ønsker at snakke med gamle kolleger over et par gode øl, er vores Vinterträdgården perfekt. Du kan også nyde et udvalg af lette snacks fra baren. At afholde en konference kan være hårdt arbejde - når du har haft en lang dag er der intet så afslappende som en tur i saunaen eller en dukkert i den skønne pool. Wisby Spa tilbyder også et udvalg af skønhedsbehandlinger. Når dit arrangement er overstået, så tag lidt tid til at udforske selve Visby. Denne historiske by har en række ruiner og relikvier at opdage, herunder Stora Torget (det vigtigste torg), som kun ligger en kort tur fra hotellet. Kysten er aldrig langt væk - du kan nå den fredfyldte marina på et par minutter. Spis ved havnefronten for at nyde de lokale smage og aromaer. Hvis du har taget familien med på turen, vil børnene helt sikkert finde udstillingerne ved Fenomenalen Science Centre specielt spændende.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 300
  • 300 ㎡
  • Ekstra stor
    • 200
    • 160
    • 180
    • 300

Vi tilbyder et helt unikt mødelokale på 300 kvadratmeter i vores middelalderlige have. Pavillionen rummet op til 200 middagsgæster og op til 400 cocktailgæster. Her arrangerer vi alt fra bryllup og dåb til større konferencer og middage.

Kapacitet

Klasselokale 200 personer
Hestesko 160 personer
Runde bord 180 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 140 ㎡
  • Stor
    • 39
    • 100
    • 45
    • 80
    • 150

Spegelsalen er vores største eventsal, der kan rumme op til 150 personer. Den klassiske indretning og siddepladserne giver dig et rum fuld af karakter, mens layoutet kan omarrangeres til at passe dit arrangement.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 39 personer
Klasselokale 100 personer
Hestesko 45 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 60
  • 70 ㎡
  • Mellem
    • 32
    • 40
    • 34
    • 60

Det Erlanderska rum er vores næststørste eventsal, med en kapacitet på op til 60 personer. Det er en ideel størrelse til seminarer, foredrag og taler, og har fantastiske udsigter over byen og Strandgatan.

Kapacitet

Vores mindste sal er Grosshandlaren, der har en kapacitet på 16 personer. Det er velegnet til små, vigtige møder, interviews eller team-building og brainstorming-sessioner.

Bestyrelseslokale 32 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 34 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 8
    • 12
    • 10
    • 12

Til mindre møder og konferencer har vi flere små lokaler i forskellige stilarter. På billedet ser I Champagnerummet, der passer udmærket til frokostmøder, middagsmøder, m.m.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer
Klasselokale 12 personer
Hestesko 10 personer
Biografopstilling 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Når det kommer til konferencemad, giver vi dig masser af muligheder. Du kan vælge udfra vores forudbestemte menuer, Basic, Something Extra og Let's Go Crazy!, eller mikse og sammensætte dem, for at finde din perfekte menu.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Spa
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker
2.566.101.002 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.