This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Har du brug for at ændre datoer, antal nætter, navn på gæst eller lignende, så skal du kontakte Kundeservice.
Hvis du er medlem i Nordic Choice Club:
Er du ikke medlem:
Bemærk, at forudbetalte bookinger ikke kan afbestilles på hjemmesiden eller i appen. Kundeservice kan hjælpe dig med disse, hvis du ikke kommer til at bruge bookingen, men du får desværre ikke pengene tilbage.
Selv de bedste planer kan ændres. Har du en booking, og har brug for at opdatere antal personer eller bytte dato, kan du kontakte Kundeservice eller hotellet, hvor du har din booking. Du kan desværre ikke selv ændre en gennemført booking.
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger, som er gennemført mens du har været logget ind på hjemmesiden eller i appen. Bookinger, som blev lavet mens du var logget ud, via telefon eller via andre bookingtjenester, registreres ikke på din profil.
Det kan også være, at hotellet ikke kan ses blandt dine bookinger. Nogle hoteller har systemer, som ikke er kompatible med bookingoversigten, så de kan ikke ses. Vi arbejder på at løse dette. Her kan du se en liste over hvilke hoteller, det gælder.
Men bare rolig, så længe du har fået en bookingbekræftelse, så har du en booking.
Det kan tage lidt tid for at få bookingbekræftelsen. Har du booket via telefon eller e-mail direkte gennem hotellet eller Kundeservice, så skal bekræftelsen komme med e-mail eller sms efter bookingen er gennemført.
Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dine kommende bookinger på Min side eller i vores app cirka 15 minutter efter gennemført booking. Kontakt Kundeservice, hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp. De kan f.eks. se, om du har angivet den rigtige e-mailadresse eller sende en ny bekræftelse, hvis du har brug for det.
Nej, medlemsrabatten, som indgår i pristypen Club Price, gælder kun for medlemmer. Den er kun gyldig, hvis du selv overnatter på hotellet. Er du kommet til at booke værelse for en anden med denne medlemspris, kan det ske, at hotellet tager betalt som ordinær pris.
Afbestillingsreglerne varierer afhængig af hvilken pristype, du vælger, når du gennemfører din booking. Vilkårene for lige din booking kan du læse på bookingbekræftelsen, som sendes via e-mail. Disse er de mest sædvanlige pristyper på vores hjemmeside/app:
Alle hoteller har reserveret et begrænset antal Standard- og/eller Superiorværelser, der kan bookes med bonuspoint. Værelsesbooking med øvrige prisalternativer påvirkes altså ikke af, om der er ledige bonusværelser. Hotellet kan have ledige værelser til almindelig pris, selvom bonusværelserne er fuldt bookede. Vi anbefaler derfor altid, at du er ude i god tid, når du vil booke bonusværelse, specielt i de mest populære destinationer som Stockholm, Gøteborg og Malmø.
Ja og nej. Op til to børn under 9 år bor gratis, når de deler seng med forældre/forælder. I så fald regnes en dobbeltseng som to senge. Lokale undtagelser kan forekomme, da alle hoteller har forsskellige forudsætninger. Er barnet/børnene over 9 år, eller har de brug for egen sengeplads, tilkommer en afgift pr. nat.
Har du fået en bookingkode inden en konference eller kursus fra et hotel, skal du kontakte hoellet og booke værelse gennem dem. Det går ikke at bruge koden for at booke hotelværelser via choice.dk eller i vores app. Her kan du se alle hoteller og finde kontaktoplysninger.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.