Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Post

Møde hos os

Göteborgs helt eget internationale designhotel

5 Store mødelokaler
14 Mindre mødelokaler
539 Hotelværelser
0 Stående deltagere
1050 Siddende deltagere

Clarion Hotel Post ligger centralt i skønne Gøteborg og tilbyder gæster et unikt ophold. Nyd prisvindende restauranter og populære barer, slap af i relaxafdelingen og vores rooftop-pool.

Clarion Hotel® Post er den perfekte kombination af forretningsfaciliteter og en luksusoplevelse. Vi tilbyder gæster state-of-the-art konferencerum og faciliteter til at behage kolleger og venner efter en dag med møder og workshops.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Konferencer på Clarion Hotel® Post forløber smooth og uden problemer. Der er 21 forskellige rum, fra små møderum til store teatersalslignende lokaler, og hotellet kan have op til 2000 gæster på samme tid. Møderum har adgang til WiFi.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

1050
915 ㎡
Ekstra stor
768
675
600
1050

Drottningporten er det største rum på Clarion Hotel® Post med plads til 1000 siddende gæster i teateropstilling. Dette fantastiske rum kan bruges til præsentationer, workshops, sceneopvisninger og udstillinger og meget mere.

Kapacitet

Dette fantastiske rum kan bruges til præsentationer, sceneoptræden og udstillinger. Gratis WiFi er altid tilgængeligt.

Long tables 768 personer
Klasselokale 675 personer
Runde bord 600 personer
Biografopstilling 1050 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

340
330 ㎡
Stor
200
220
180
340

Lokalet Brevsorterarsalen var engang Posthusets hjerte. I dag er det vores næststørste mødelokale, som kan rumme op til 340 personer i biografopstilling.

Kapacitet

Det kan også opdeles i tre dele, hvilket er perfekt til møder for omkring 100 personer.

Long tables 200 personer
Klasselokale 220 personer
Runde bord 180 personer
Biografopstilling 340 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

40
50 ㎡
Mellem
28
30
22
40

Hotellet har en stort antal medium eller små mødelokaler med plads til mellem 12 og 40 personer. The Wine Cellar kan også bruges som møderum og har plads til 12 personer i et unikt miljø, rundt om et mødebord med adgang til diverse teknologi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 22 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Airplay

Lille

10
20 ㎡
Lille
10

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige skræddersyr at vælge i mellem, så gæsterne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.