Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport Gardermoen ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport

Tilbage

Seks minutter fra Gardermoen lufthavn, førsteklasses konferencer

16 Store mødelokaler 29 Mindre mødelokaler 435 Hotelværelser 9000 Stående deltagere 8000 Siddende deltagere

Kåret til Beste Storarena av HSMAI i 2015 og 2017. Udover imponerende state-of-the-art konferencefaciliteter, har vores stilfulde kosmopolitiske hotel to restauranter, en bar og et træningscenter.

At være så tæt på lufthavnen gør ikke kun let at komme til Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Det gør det også til en ideel base for at udforske Oslo. Eksprestoget til og fra lufthavnen tager kun 19 minutter til hjertet af Norges hovedstad Oslo fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

Når det kommer til fine dining, er Clarion Hotel & Congress Oslo Airports superbe restaurant, Clarion Classics, blandt de bedste. Gourmet à la carte-klassikere tilberedt med ingredienser af høj kvalitet, komplementeret af et eksemplarisk udvalg af drikkevarer, garanterer en oplevelse værd at huske. Der er heller ikke palmeolie i vores mad, så du kan nyde maden med god samvittighed.

Vores dedikerede afslapningsområde gør det til en fryd at slappe af efter en lang arbejdsdag. Føle stressen smelte væk i vores dampbad og saunaer, og fjern den sidste træthed med en tur under den opkvikkende isbruser. Hvis du foretrækker af slappe af med motion efter en lang dag, så kom ind forbi vores top-of-the-range Technogym. Træningslokalet er komplet udstyret med konditionsmaskiner, vægte og yogamåtter, så du kan skræddersy din træning til at passe dine behov.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Som et af de største konferencehoteller I Norge kan vi arrangere alle slags konferencer og events, lige fra møder til messer. Med stor professionel ekspertise og over 40 fleksible mødelokaler kan vi være vært for over 8000 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 6000
  • 5773 ㎡
  • Ekstra stor
    • 6000
    • 4400
    • 4000
    • 4000
    • 6000

Leder du efter et lokale til et større møde, så passer et af vores konferencelokaler nok til dig. Disse lokaler – hvoraf nogle har en scene, podium og lyd-/mikrofonsystem – kan let holde 100 – 1100 personer. Vores enorme kongrescenter The Qube, der

Kapacitet

er bygget til formålet, er uden tvivl det bedste valg for større messer, events og konferencer. En smidig gangbro mellem kongrescenteret og lufthavnen sørger for praktisk adgang. 

Bar 6000 personer
Klasselokale 4400 personer
Cabarét seating 4000 personer
Runde bord 4000 personer
Biografopstilling 6000 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 154 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 130
    • 120
    • 40
    • 120
    • 150

Vores fleksible store lokaler har alle ekstra taghøjde og god ventilation. Majoriteten har vinduer med lystætte gardiner. Vi har også mødelokale uden adgang til dagslys, hvis dette ønskes. Mødelokalerne har enten tæppe, parketgulv eller betongulv.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 130 personer
Cabarét seating 120 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 120 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 77 ㎡
  • Mellem
    • 22
    • 50
    • 50
    • 28
    • 50
    • 50

Samtlige af vores Flight-mødelokaler har vinduer. De er luftige, har god ventilation og gode lysforhold. Lokalerne har lystætte gardiner og vinduer, der kan åbnes. Lokalerne ligger på lige ved lobbyen, konferencecenteret og hotellets entré.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Klasselokale 50 personer
Cabarét seating 50 personer
Hestesko 28 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 24 ㎡
  • Lille
    • 10
    • 15
    • 12
    • 15

U-formet bordlayout er normen i vores mindste mødelokaler, selvom vores konferenceteam gerne flytter rundt for at passe til jeres behov. Mødelokalerne er udstyrede med en PC-projektor, whiteboard, flipchart, notesblokke, kuglepenne og gratis WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer
Klasselokale 15 personer
Hestesko 12 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Udover gratis kaffe og te tilbyder vi tre menuvalg, der kan skræddersys til at skabe jeres ideelle menusammensætning. Selskabsbaren er perfekt for at nyde en aperitif inden maden eller lytte til live musik afterwork.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Bryllup
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.566.102.004 28
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.