Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Norrköping Norrköping ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Norrköping

Tilbage

Arbejd i stilfulde og moderne omgivelser tæt på banegården

0 Store mødelokaler 4 Mindre mødelokaler 186 Hotelværelser 0 Stående deltagere 50 Siddende deltagere

Vores fire konferencelokaler med gratis WiFi og moderne design passer til alt fra interviews til firmaets dagsture. Når arbejdet er klart, kan vores Barception eller en gåtur hjælpe dig med at geare ned.

Et ophold i et af vores behagelige og veldesignede værelser gør, at du sover roligt og er klar til en dag fuld af brainstorming. Når det er tid til en pause, kan du for eksempel snuppe en af vores cykler og udforske Norrköpings bymidte? Her finder du en skøn blanding af lokale butikker og restauranter, der serverer retter fra hele verden. Besøg Arbetets Museum, hvis du er interesseret i arbejderlivets historie, eller tag en tur til Himmelstalund park og se oldtidspetroglyfferne.

Mistede du dine medbragte væsker i lufthavnen, eller har du bare glemt dem derhjemme, er vores in-house butik klar til at redde dagen. Vi har en række hverdagsprodukter såsom hårprodukter, apotekervarer, smoothies og snacks. Der er åbent 24 timer I døgnet, så du slipper for at styrte til butikken kl. 8.30 – du kan tage det roligt og ankomme velforberedt til mødet.

På Comfort Hotel Norrköping får du gratis te og kaffe under hele opholdet – altid økologisk og fair trade. Vores morgenmad, som er inkluderet i værelsesprisen, er også bæredygtigt produceret med økologiske råvarer og sunde valgmuligheder. Og hvis du har brug for at lukke øjnene ekstra længe efter en travl uges arbejde, vil det glæde dig, at du om søndagen kan beholde dit værelse til kl. 18 uden ekstra omkostninger afhængig af tilgængelighed. Så slap af og få det meste ud af din tid hos os.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi har fire konferencelokaler som kan rumme op til 50 personer. Hvad enten du leder efter et intimt rum eller noget større til konferencer, har vi noget, der passer. Hvert lokale har projekter eller et stort TV – ideelt til præsentationer.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
Se al hotelinformation

Mellem

  • 50
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 24
    • 36
    • 26
    • 50

Vores største lokale, Studio 1, passer til større møder, workshops eller netværksmøder og er udstyret med projektor, flip chart og whiteboard. Dette rum kan indrettes i auditorie-, klasseværelse eller hesteskoopstilling til 45, 36 eller 25 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 36 personer
Hestesko 26 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Liten

  • 12
  • 0 ㎡
  • Lille
    • 10
    • 10
    • 10
    • 12

Studio 2 og Studio 4 rummer op til 12 personer, mens Studio 3 har plads til 8. Alle tre lokaler har 48-tommer TV med HDMI eller VGA indgang, så du enkelt kan vise præsentationer og videoer på en stor skærm, og et whiteboard og et flip chart.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer
Klasselokale 10 personer
Hestesko 10 personer
Biografopstilling 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vores dagspakker til forretningsgæster er designet til at imødekomme dine præferencer i forhold til pauser og måltider. Sig til hvis du har brug for noget. Vi arrangerer frokost eller middag såvel som økologiske kaffe- og tepauser.

  • Kaffe & te
  • Bar
  • Restaurant
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Allergivenlig mad
    • Popcorn og softice
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Konference
  • Lille møde
  • Banketmiddag
  • Bryllup
  • Dagsmøde
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.374.001 28
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.