Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Arlanda Airport Terminal Stockholm Arlanda ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Arlanda Airport

Tilbage

Et førsteklasses moderne hotel lige i hjertet af Arlanda Lufthavn.

5 Store mødelokaler 33 Mindre mødelokaler 430 Hotelværelser 1200 Stående deltagere 900 Siddende deltagere

Clarion Hotel Arlanda Airport er en smeltedigel for international kultur, cuisine og mennesker. Vi åbnede i november 2012 og er siden blevet samlingssted for musik, design, kunst og forretning - alt sammen kun få minutter fra lufthavnsterminalerne.

Det velkendte skandinaviske talent for design er i højsædet her på vores hotel. Anders Björkén fra Björkén Architects har designet vores indvendige forhold og møblering. Arkitekterne Jan-Ove Fogelberg and Anders Erikols blev inspireret af dette sted.

Vores beliggenhed har naturligvis også andre fordele. Vi tilbyder konferencefaciliteter af højeste kvalitet med fantastisk udsigt over det omkringliggende landskab, såvel som 800 m2, der er perfekte til næsten et hvilket som helst arrangement. Nyd en morgenmadsbuffet og kom i god form til arbejdsdagen i vores Runway restaurent. Spis middag på Kitchen & Table og se solen gå ned fra restauranten på 12. etage. Vores kokke serverer en fristende smag af Manhattan med de fineste, lokale svenske råvarer. 

Det er nemt at slappe af med kollegaerne efter en lang dags arbejde og møder på Clarion Hotel Arlanda Airport. Forkæl dig selv med et glas køligt vin i vores indbydende Living Room selskabslokale, eller tag en dukkert i vores opvarmede udendørs pool. Hvis du har en daglig træningsrutine, der skal holdes vedlige, er vores træningscenter til fri afbenyttelse for alle vores gæster. 

Hvis du får et par timer til overs efter dagens arrangement, anbefaler vi en gåtur over til SkyCity, et shoppingområde som ligger få minutters gang fra vores hotel. Det ideelle sted at finde et par gaver til familien! Hvis du har mere tid på hænderne, gør alle lufthavnens transportmuligheder det nemt at komme ind til Stockholms centrum og opleve Sveriges historiske hovedstad.

Oplev hotellet med VR

Har du svært ved at komme til os, eller bor du alt for langt væk? Lad os flyve dig til hotellet med en VR-oplevelse. Her får du ikke kun mulighed for at se vores mødelokaler - du får en følelse for os og hvad vi kan gøre sammen. 

Bæredygtige konferencer og events

Udover at I kan klimareducere jeres tjenesterejser via Fly Green Fund, sørger vi gerne for, at hele jeres konference eller event bliver bæredygtigt fra start til slut. Prøv vores koncept: En mere bæredygtig konference. Det er alt fra mad, drikkevarer, give-aways, aktiviteter, med mere. Læs mere om vores bæredygtighedsarbejde herKontakta conference.cl.arlanda@choice.se for mere information.

Konferencekoncept

I har drømme, visioner og mål, og I kender jeres firma/organisation bedst. Vi har fremtaget færdige konferencekoncepter, hvor vi har pakket aktiviteter i forskellige temaer: "Treat them like stars", "En mere bæredygtig konference" og "Hjemme hos". Enkelt og smidigt for jer med færdige idéer. Vælg alt og læg til, eller vælg det I allerbedst kan lide. Jeres projektleder guider jer igennem dem.

Konferenceappen! 

I konferenceappen kan deltagerne tilmelde sig konferencen samt få info om: program, menuer, forelæsere, forberedelser, aktiviteter, hotellet, kommunikationer, m.m. Under konferencen kan du sende pushnotifikationer ud om ændringer, tilbud eller sjove meddelelser. Efter konferensen kan gæsterne udfylde et vurderingsskema - direkte i appen. Læs mere her eller kontakt os for mere information.

Kort og hurtigt møde?

Lej konferencelokale i en, to eller tre timer. Fra 1050 SEK.

Julen på Arlanda!

Julefrokost, julebord eller julefest med kollegaerne. Fejr julen med kollegaerne lidt tættere på julemanden. Læs om vores julealternativer her.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi tilbyder eksklusive konference- og eventfaciliteter med 44 lokaler, alle udstyret med den nyeste teknologi. Vi kan huse alt fra en-til-en interviews til 900-personers awardshows. Vores projektmanager hjælper dig fra start til succes.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 900
  • 800 ㎡
  • Ekstra stor
    • 460
    • 312
    • 520
    • 900

Med det passende navn Hartsfield-Jackson-Atlanta, som er verdens største lufthavn, er dette lokale vores største eventområde. Med plads til 900 personer er det perfekt til udstillinger, galla eller store konferencer. Rummet kan opdeles efter behov.

Kapacitet

Lokalet er 800 kvm stort, og er opdelt i tre sektioner. Det er indrettet med væg-til-væg gulvtæppe, lydisolerede vægge, og har hele 6,5 meter til loftet. Alle tre sektioner er udstyrede med en svene samt det seneste teknik inden for lyd, lys og billede for den absolut bedste oplevelse. Teknikere findes på plads, hvis I får brug for det. Udenfor lokalet ligger det sociale område Airstrip - perfekt til mingel, kaffe, fordrink og bar efter middagen. 

Klasselokale 460 personer
Cabarét seating 312 personer
Runde bord 520 personer
Biografopstilling 900 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 160
  • 145 ㎡
  • Stor
    • 108
    • 48
    • 80
    • 160

Store mødeokaler, større muligheder. Chicago O'Hare og Beijing Capital kan rumme op til 160 personer, og kan deles op for maksimal fleksibilitet.

Kapacitet

Lokalerne er fuldt udstyrede med projektor og wifi. Her er der store vinduer for maksimalt dagslys. Forvandl lokalet til et middagslokale om aftenen med runde borde. Det meste er muligt. På anden etage kan du også bruge receptionen, gruppelokalerne og det sociale område Airstrip for kaffepause, events eller mingel.
Klasselokale 108 personer
Cabarét seating 48 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 160 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 92
  • 95 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 50
    • 40
    • 92

Vores mellemstore lokaler er fuldt udstyrede med projektorer, whiteboard og wifi. De er i forskellige størrelser og rummer op til 92 personer i biografopstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 50 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 92 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 40
  • 56 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 28
    • 24
    • 40

Når du er ude efter noget, der imponerer, kan vores konferencelokaler, højst oppe i hotellet på Top Floor, være det, du søger. Lokalerne rummer 2 til 40 deltagere. Uanset arrangement, er udsigten himmelsk.

Kapacitet

45 meter oppe, lidt nærmere himlem, findes Top Floor med 18 fine designede mødelokaler. De har både faste bestyrelsesopsætning for op til 16 personer, og møblerbare lokaler for op til 40 personer. Top Floor har en egen konferencereception, der hjælper jer med alt, I kan få brug for. 
For jer, der vil have det ekstra luksuriøst, findes mødelokalerne Paris og London, der tilbyder plads for op til 14 personer vi et bestyrelsesbord. Skønne stole, område til mingel, designerlænestole, egen Nespresso-maskine samt mulighed for at vælge lyssætning i loftet. Lokalerne er indrettede af selve Petter Stordalen.
Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 28 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi ved, at maden på en konference er lige så vigtig som lokalerne. Derfor tilbyder vi både morgen- og aftenkaffepause samt frokost som standardløsning. Gør konferencen personlig med vores forskellige muligheder: Basic, Some Extra og Let's Go Green!

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.566.102.004 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.