Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Arlanda XPO Arlandastad ,  Sverige

Snart bliver vi endnu større!

Konferencer og møder på
Quality Hotel™ Arlanda XPO

Tilbage

Det ideelle sted for forretningsrejsende i Stockholm

5 Store mødelokaler 17 Mindre mødelokaler 421 Hotelværelser 600 Stående deltagere 550 Siddende deltagere

Vi har en helt ny kongres- og konferenceafdeling med inspirerende miljø og mødelokaler i topklasse.

Med vores beliggenhed er vi lette at nå, uanset om du ankommer med fly, tog, bil eller offentlig transport. Dette giver effektive mødemuligheder! Perfekt til større events, konferencer, messer, banketter og mindre møder. Alle møder er lige vigtige for os! Til frokost og middag serveres veltilberedte retter med fokus på lokale råvarer og sæsonens grøntsager. Derimellem dækker vi op til vores populære Quality Break-buffet med både søde og salte lækkerier. Desuden, til alles glæde, er der popcorn og softice under hele konferencen! I vores rummelige, herlige lobby med højt til loftet og generøst med naturligt dagslys, findes alle muligheder for at omgås og have det sjovt i en afslappet atmosfære. Her findes en bar, shuffleboard, bordfodbold og skønne loungemøbler - et perfekt sted at afslutte dagen.

Vores konference- og mødelokaler

Vores 24 erhvervslokaler i Europa-temaer kan håndtere alle slags events, fra interviews til en 800-gæster konference. Med din helt egen personlige rådgiver sikrer vi os, at du får alt det tekniske udstyr, du har brug for, og at alt går gnidningsfrit.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 480
  • 478 ㎡
  • Ekstra stor
    • 400
    • 380
    • 480

Vores største lokale tager op til 550 personer, og ligger på en separat etage med et rummeligt tilhørende område for events. Med moderne teknik og dagslys fra store vinduer, er lokalet perfekt til store events, messer og banketmiddage.

Kapacitet

Klasselokale 400 personer
Runde bord 380 personer
Biografopstilling 480 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Stor

  • 172
  • 200 ㎡
  • Stor
    • 76
    • 96
    • 66
    • 104
    • 172

Til events, forelæsninger og workshops passer vores store, fleksible mødelokaler bedst. Vi har mange store lokaler, og de fleste kan deles op.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 76 personer
Klasselokale 96 personer
Hestesko 66 personer
Runde bord 104 personer
Biografopstilling 172 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Mellem

  • 39
  • 54 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 39
    • 20
    • 24
    • 39

Udover vores største lokaler, har vi også et antal mellemstore mødelokaler med det seneste tekniske udstyr.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 39 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 39 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 6
  • 16 ㎡
  • Lille
    • 6

Vores små mødelokaler rummer op til seks deltagere, og passer perfekt til bestyrelsesmøder, mindre workshops og jobsamtaler. Book et af vores syv mødelokaler, der er udstyrede med den seneste teknik med gode muligheder for videokonferencer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 6 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred

Mad og drikke

Tag en pause i konferencecenterets café og sofalounge mens du nyder popcorn, is eller frugt og en kop te eller kaffe. Start med en morgenmadsbuffet og nyd skræddersyede konferencemenuer med sunde økologiske valgmuligheder til frokost og middag.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Bryllup
    • Julefrokost
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.564.411.001 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.