Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Gillet Uppsala ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Gillet

Tilbage

Et indbydende hotel i centrale Uppsala med spafaciliteter

3 Store mødelokaler 20 Mindre mødelokaler 161 Hotelværelser 200 Stående deltagere 200 Siddende deltagere

Clarion Hotel Gillet er beliggende lige i hjertet af byen og er et travlt aktivitetsknudepunkt for forretningsrejsende, konferencedeltagere, turister og lokale. Det har været et af byens klassiske hoteller siden 1800-tallet.

Nyd en uformel madoplevelse med eksklusiv kogekunst i vores Kitchen & Table-restaurant. Vores dygtige kokke serverer Manhattans dristige smage med lidt skandinavisk præg. Det er også et godt sted at udbygge sit netværk over vores forretningsfrokost.

På Clarion Hotel Gillet ved vi, at du både har brug for at slappe af og arbejde hårdt. Efter en lang dag med møder og konstruktive diskussioner har selv den skarpeste forretningshjerne brug for at slappe af. Vores herlige Selma City Spa er et perfekt sted at lade batterierne op - eller begynde dagen på. Und dig en herlig stund i vores stille oase. Nyd boblerne i vores pools, få varmen i saunaen eller slap af i loungen. En frugt- og vandbuffet byder på en sund snack, mens du får energien tilbageVi tilbyder en bred vifte af skønhedsbehandlinger, herunder ansigtsbehandlinger og massage, så du ser ud og føler dig på toppen før, under eller efter dit arrangement. Hvis du foretrækker at slappe af med træning, kan du tage til vores motionscenter, som er bekvemt placeret på etagen for konferencer. Hvis du har lidt fritid under dit ophold, bør du tage en time eller to til at vandre rundt Uppsala. Vi er omgivet af butikker, barer og caféer, så du vil finde meget at foretage dig lige uden for døren. Det brusende vand i floden Fyris er kun en kort gåtur væk – vi anbefaler at tage turen over floden til det nærliggende Upplandsmuseum. Få minutter fra museet finder du også den imponerende domkirke samt en beroligende park bredt ud over området.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Den centrale beliggenhed med gode transportforbindelser gør os til et ideelt sted for events, der tiltrækker internationale skarer. Vores faciliteter er fleksible og udstyret med al den nyeste teknologi til præsentationer og multimedievisninger.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 200
  • 200 ㎡
  • Ekstra stor
    • 100
    • 40
    • 150
    • 200

Vores vigtigste Eventlokale har en kapacitet på 300 stående eller 200 siddende, og er den bedste løsning for store foredrag, konferencer eller messer. Den rullende scene og talrige tv-apparater (som kan forbindes) giver dig masser af muligheder.

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 150 personer
Biografopstilling 200 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 130 ㎡
  • Stor
    • 100
    • 150
    • 90

Rummet Gillesalen kan rumme op til 150 personer. Det omfatter en vanddispenser, en teleslynge, og et headset og mikrofon til præsentationer af høj kvalitet. En projektor er også tilgængelig.

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Biografopstilling 150 personer
Islands 90 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 25
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 18
    • 16
    • 25
    • 18

Vi tilbyder 11 lokaler i størrelsen 20-90 personer. Samtlige passer udmærket til uddannelser eller forelæsninger. Ønsker I en fast møblering med lænestole, anbefaler vi vores lokale Gustavianum. Alle lokaler tilbyder projektor.

Kapacitet

Klasselokale 18 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 25 personer
Islands 18 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 30 ㎡
  • Lille
    • 12

Vælg Overetagen, hvis du ønsker den mest eksklusive plads på vores hotel. Dette område er helt adskilt fra konferenceområdet og er perfekt til vigtige private diskussioner. Hertil kommer den uovertrufne udsigt over katedralen og byens tage.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Tilpas din konferencemenu og spisemuligheder ved at vælge udfra vores Basic, Some Extra og Let's Go Crazy!-menuer. Vi tilbyder gratis formiddags- og eftermiddagskaffepause, samt eftermiddagssnacks.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Træningslokale
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Flipover
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.