Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Uppsala Uppsala ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Uppsala

Tilbage

For alle møder, store som små - i hjertet af Uppsala

1 Store mødelokaler 4 Mindre mødelokaler 95 Hotelværelser 0 Stående deltagere 0 Siddende deltagere

Hold din konference i hjemmelige lokaler med moderne teknik!

Leder du efter et inspirerende og moderne konference- eller eventlokale, er du varmt velkommen til Clarion Collection Hotel Uppsala - et hotel med meget historie. Vores hotel var tidligere et håndverkerhus og arbejdsplads til de fleste af Uppsalas håndværkere. Derfor er vores mødelokaler navngivet efter de områder, hvor håndværkerne arbejdede: Boken for bogbinderen, Bullen for bageren og Glaset for de glaspustere, som var i huset. Med et større mødelokale og fire mindre, er der altid noget, som passer dig og lige din konference. Vores lokaler er hjemmelige, luftige og har den seneste teknik installeret, såsom projektorer eller TV-skærme, som gør dit møde enklere.

Hos os er det let at skifte fokus fra møder til præsentation til hygge, mingel og middag. Vi tilbyder både frokost og eftermiddagskaffe til vores konferencegæster, og har både en opfriskende restaurant og bar, som er et udmærket sted at lære dine kunder eller kollegaer at kende i et afslappet miljø. Med vores engagerede personale sørger vi for, at jeres behov tilgodeses. Hos os har I de rette forudsætninger for et succesfuldt møde!

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores konferencelokaler er designede for at passe til både det store og det lille møde i vores kreative og hyggelige miljøer. Selvfølgelig hjælper vi gerne med at planlægge dine events ned i mindste detalje.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Stor

  • 100
  • 72 ㎡
  • Stor
    • 32
    • 60
    • 60
    • 32
    • 60
    • 100

Vores største konferencelokale hedder Boken, og er 72 kvm stort. Perfekt til møder med op til 60 personer i klasseværelsesopsætning eller op til 100 personer i biografopsætning. Boken kan også forvandles til et festlokale med plads til 60 personer.

Kapacitet

Udover det sædvanlige konferenceudstyr, har dette lokale også mikrofoner, indbyggede højttalere og høretelefoner.

Bestyrelseslokale 32 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 60 personer
Hestesko 32 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 30
  • 25 ㎡
  • Mellem
    • 14
    • 20
    • 20
    • 16
    • 30

Sadeln, vores mellemstore mødelokale, passer godt til mange forskellige events. Her er der plads til 30 personer i biografopsætning. Rummets naturlige lys og den farverige indretning skaber et fantastisk miljø, hvor kreative idéer skabes.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 20 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 16 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 15 ㎡
  • Lille
    • 8
    • 8

Vi har tre mindre mødelokaler, som alle er perfekte til det lille møde, interview eller konference. Lokalerne hedder Bullen, Glaset og Kontoret, og har enten PC-projektor eller TV-skærm.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer
Biografopstilling 8 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Airplay
  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant
Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Middag
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Projektledere / kontaktperson
2.566.101.002 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.