This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Kan jeg booke værelse til andre med Club Price?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger, som er gennemført mens du har været logget ind på hjemmesiden eller i appen. Bookinger, som blev lavet mens du var logget ud, via telefon eller via andre bookingtjenester, registreres ikke på din profil.
Det kan også være, at hotellet ikke kan ses blandt dine bookinger. Nogle hoteller har systemer, som ikke er kompatible med bookingoversigten, så de kan ikke ses. Vi arbejder på at løse dette. Her kan du se en liste over hvilke hoteller, det gælder.
Men bare rolig, så længe du har fået en bookingbekræftelse, så har du en booking.
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.