Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Oslo Oslo ,  Norge

Mød os

Konferencer og møder hos
Clarion Hotel Oslo

Tilbage

Nyt og moderne hotel med spændende konferencefaciliteter

5 Store mødelokaler 8 Mindre mødelokaler 255 Hotelværelser 400 Stående deltagere 400 Siddende deltagere

Oplev Oslos nye bydel, Bjørvika, med Clarion Hotel Oslo – byens nye knudepunkt for kunst, kultur og underholdning, med faciliteter tilpasset de høje forventninger til dagens møder og arrangementer.

Hotellet har 255 værelser inklusiv lækre suiter og konferencekapacitet for hele 1200 personer. Hele 2080 kvadratmeter på én og samme etage!

Den største sal rumme rhele 400 personer i biografopsætning, og der kan dækkes op til banketmiddag til 200 personer. For mindre grupper findes 6 topmoderne bestyrelsesmødelokaler. Udover flotte rum, mødelokaler og eget veludstyret træningslokale, kan du også booke dit event i hotellets eget art space Sketch med en kunstsamling i verdensklasse. Sketch er også velegnet til vernissage eller produktudstilling i forbindelse med messer.

Vores konference- og mødelokaler

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 400
  • 420 ㎡
  • Ekstra stor
    • 300
    • 190
    • 400

Den store sal, Agora, har plads til op mod 400 personer i biografopstilling. Perfekt til større arrangementer, konferencer og banket/gallamiddag. Med tre skærme og professionelt lyd- og lysanlæg sikres I en god oplevelse.

Kapacitet

Salen kan også deles i tre mindre sale.

Scenen er bygget op i moduler og er derfor meget fleksibel.

Klasselokale 300 personer
Runde bord 190 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 300
  • 121 ㎡
  • Stor
    • 300
    • 100
    • 121

Vi har 2 konferencelokale på 80 og 100 kvadratmeter. Det største kan deles op i 2 mindre sale.

Kapacitet

Med undtagelse af den store sal, Agora, og er mindre bestyrelseslokale, er der dagslys i alle vores mødelokaler, og de ligger alle på 2. etage. Konferencefaciliteter er state-of-art med nye og innovative løsninger indenfor lyd og teknologi. Pausemad serveres i vores fælles pauseområde med egen kunstudstilling - tag dig tid til at nyde kunsten i pausen!

Klasselokale 300 personer
Hestesko 100 personer
Biografopstilling 121 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 54
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 32
    • 54

Vi har et lokale på 105 kvadratmeter, som kan deles i to flotte lokaler.

Kapacitet

Her er der plads til op mod 54 personer i biografopstilling. Lokalerne har dagslys via store vinduer samt state-of-art konferencefaciliteter. Pausemad serveres i vores fælles pauseområde med egen kunstudstilling - tag dig tid til at nyde kunsten i pausen!

Hestesko 32 personer
Biografopstilling 54 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 28
  • 33 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 18
    • 28

Vi har 5 fantastiske bestyrelseslokaler på 20-30 kvadratmeter. Vores stolthed er hjørneværelset Ink med bestyrelsesbord til 12 personer, med fantastisk udsigt ud mod Akerselven og Operaen.

Kapacitet

Bestyrelsesbord er standardopsætning for disse lokaler, men enkelte lokaler kan ommøbleres hvis der er brug for det. Det største lokale rummer op til 16 personer rundt om bordet.

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 18 personer
Biografopstilling 28 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Airplay

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige skræddersyr at vælge i mellem, så gæsterne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Roomservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
    • Sauna
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.378.001 27
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.