Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel The Hub

Tilbage

Nyt og moderne konferencehotel lige i hjertet af Oslo

6 Store mødelokaler 18 Mindre mødelokaler 0 Hotelværelser 2500 Stående deltagere 1150 Siddende deltagere

1. marts 2019 åbner The Hub – et pulserende samlingssted med et touch af Oslo og en hub for møder mellem mennesker. Oplev en unik og innovativ arena til alt fra personlige morgenmadsmøder til større kongresser.

På Clarion Hotel The Hub oplever du ikke bare et hotel. Du bliver en del af et pulserende nabolag i hjertet af Oslo. Du finder ganske enkelt hele Oslo lige uden for hoteldøren. Byen gennemgår i øjeblikket en stor fornyelsesproces, og lige netop her sker der en revitalisering af handlen, ligesom der vokser et nyt kongrescentrum frem. Vi bliver Norges største hotel lige ved landets største knudepunkt, Oslo Hovedbanegård.

Hos os bliver det muligt at arrangere kongresser i et omfang, som det ikke tidligere har været muligt i Oslo centrum. Kongressalen dækker 900 m2 og har kapacitet til 1150 mennesker. Det tilhørende udstillings- og mingleområde kan udnyttes på et utal af spændende måder. Clarion Hotel The Hub får 24 mødelokaler, som inkluderer 10 bestyrelseslokaler og et VIP-lokale på 80 m2. Klik nedenfor og læs mere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Træning, relax og restaurant


Afslut gerne dagen med et besøg i hotellets veludstyrede træningsrum og relaxafdeling. Eller foretrækker du måske en drink på 13. etage? Tag elevatoren derop og bliv mødt af en fabelagtig udsigt over Oslo og Oslofjorden. Restauranten bygger på et koncept, der er udviklet af stjernekokken Marcus Samuelsson. Du kan forvente dig spændende smagsoplevelser og bæredygtige råvarer med en lokal forankring. Her bliver der en intim atmosfære, men med mulighed for servering af op til 250 gæster.

På de solrige dage kan vinduerne åbnes fra gulv til loft, og du kan desuden glæde dig til en overdækket udendørsrestaurant, hvor du nærmest svæver over Oslo, løftet op fra byens energiske rytme. Forestil dig en varm sommeraften ved et veldækket bord sammen med gode kolleger. De lette gardiner svajer sagte i vinden, mens du nyder et godt glas vin og den flotte udsigt over Oslofjorden og byens arkitektur.

Miljøet i fokus

Der er ingen business på en død planet, og Clarion Hotel the Hub skal selvfølgelig markere sig som en forkæmper for bæredygtighed og miljøbevidsthed. I byggeprocessen arbejder vi mod certificeringen BREEAM - Very good. Dette baserer sig blandt andet på design, konstruktion, materialer og affald. På grund af fredede bygninger er certificeringen BREEAM - Excellent uopnåelig. På samme måde som med alle andre hoteller i Nordic Choice-kæden bliver Clarion Hotel The Hub certificeret med miljøstandarden ISO-14001.

Efter åbningen skal hotellet fortsætte med at være miljøvenligt. Affaldssortering, reduktion af madspild og bæredygtige råvarer, energibesparelse, materialevalg, varme- og indeklima, lokale leverandører og samarbejdspartnere er nogle af fokusområderne.

Læs mindre

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Mad og drikke

FEED YOUR MIND! Vi ved, at maden på møder og konferencer er vigtig. Både for krop, sind og ikke mindst hjerne. Hos os får du både et godt udvalg af sunde og lækre retter lavet af kvalitetsråvarer og selvfølgelig desserter, snack, kaffe og te.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores konference- og mødelokaler

Vi brænder for møder mellem mennesker. Vi forbinder mennesker, ideer, gæster, nabolaget, byen og omverden. Clarion Hotel The Hub er Oslos førende forretningshotel og et naturligt førstevalg som arena for alle typer kongresser.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1150
  • 900 ㎡
  • Ekstra stor
    • 800
    • 650
    • 1150

Vores fleksible kongressal med high tech-løsninger og flot design giver uanede muligheder for store arrangementer. Med cirka 900 m2 er der plads til 1150 mennesker i biografopstilling. Lokalerne kan deles i 3 dele og har en loftshøjde på 6,10 mete

Kapacitet

Der er en endevæg, som kan hejses op, og som dermed knytter kongressalen sammen med det 850 m2 store mingleområde. Der er også et fleksibelt loft til gulv-vindue, som kan åbnes for at løfte store elementer ind, eksempelvis en bil. Der er endvidere tilknyttet et backstagelokale til kongressalen.

Klasselokale 800 personer
Runde bord 650 personer
Biografopstilling 1150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Airplay

Stor

  • 400
  • 300 ㎡
  • Stor
    • 220
    • 400

På første etage er der 3 konferencelokaler på ca. 100 m2, som kan kobles sammen i fleksible varianter, så de passer perfekt til din konference. Der er et tilknyttet mingleområde samt high tech-løsninger og flotte detaljer.

Kapacitet

På 2. etage finder du et ovalt VIP-lokale på ca. 80 m2, som bidrager til en ekstra inspirerende stemning til dit møde. På samme etage er der et mingleområde og en terrasse.

Klasselokale 220 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Airplay

Think outside the Box

  • 15
  • 40 ㎡
  • Mellem
    • 12
    • 15

«Think outside the box» er udviklet som et resultat af en designkonkurrence. Det er et besøg værd, hvis du vil give dit møde et kreativt twist.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Område for mingel 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Flipover

Mellem

  • 50
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 45
    • 40
    • 50

Hotellet har 5 topmoderne mødelokaler i størrelsesintervallet 35-55 m2. Alle lokalerne er naturligvis udstyret med det nyeste inden for præsentationsteknologi, og der er et mingleområde og en terrasse på samme etage.

Kapacitet

Hestesko 45 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Mikrofon
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 12

Vi har 10 bestyrelseslokaler på ca. 25 m2. De er perfekte til mindre møder. Via et flot design og den nyeste præsentationsteknologi er der optimale forudsætninger for produktive og inspirerende møder. Det er eget mingleområde og terrasse på etagen.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Airplay

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.