Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Park Södertälje Södertälje ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Park Södertälje

Tilbage

Det ideelle sted at afholde events og konferencer i Södertälje

5 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 157 Hotelværelser 200 Stående deltagere 200 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Park Södertälje ligger i centrum af byen lige ved togstationen og havnen. Det charmerende interiør og de 11 moderne konferencerum gør vores hotel populært blandt forretningsrejsende, der søger event- og konferencelokaler i Södertälje.

Her på Quality Hotel™ Park Södertälje har vi kombineret vores restaurant, bar og lobby, og har kaldt det the Living Room. Det er det ideelle sted at slappe af med kolleger og venner over en drink eller en bid mad.

Her kan gæster nyde måltider i behagelige omgivelser, man kan slænge sig i en sofa, mødes omkring et bord eller hænge ud ved baren. Det afslappede miljø og den afslappede atmosfære betyder, at du kan trække stikket helt ud fra arbejdet og falde ned efter en dag med møder og konferencer. Køkkenet bruger primært lokale råvarer til både klassiske måltider og eksotiske retter.

Som du kan forvente, er Lounge 24 åben hele døgnet rundt. Gæster kan her hente noget at drikke eller en snack såvel som rejsenødvendigheder som ugeblade og toiletartikler i rejsestørrelse. Småsultne natugler kan tilfredstille deres behov her til enhver tid.

Der er også et fitnesscenter på Level 0 for gæster, så de kan holde sig sunde og klar, mens de bor på Quality Hotel Park Södertälje. Fitnesscentret er udrustet med et løbebånd og andet træningsudstyr, som håndvægte, til at holde strandkroppen i form.

Hotellet befinder sig lige ved Stadsparken, en charmerende park hvor gæster kan tage en spadseretur henover dagen. En kort gåtur fra hotellet ligger Oktoberteatren, et lokalt scenekunstteater som sætter mange stykker op henover året. Tom Tits Experiment er 15 minutters gang fra hotellet. Dette fuldt interaktive videnskabsmuseum er sjovt for besøgende i alle aldre, og helt sikkert et besøg værd.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores hotel har 11 fleksible konferencerum, to af dem er bestyrelseslokaler. Alle lokaler har whiteboard og adgang til gratis WiFi. Flere af mødelokalerne er udstyrede med projektor. Lokalerne kan arrangeres så de passer specifikt til dit event.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 250
  • 240 ㎡
  • Ekstra stor
    • 150
    • 250

Vores største konferencelokale kan rumme op til 250 siddende personer. Dette store rum er godt til præsentationer og open plan-events. Lokalet kan deles op i mindre rum til forskellige typer af events, møder og sammenholdsskabende aktiviteter.

Kapacitet

Klasselokale 150 personer
Biografopstilling 250 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 80
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 16
    • 45
    • 25
    • 80

Vores mellemstore mødelokale, Januari-April, kan rumme op til 70 siddende personer. Disse lokaler passer godt til konferencer og workshops og er udstyrede med projektor til at lave de afgørende præsentationer med. Vores frie Wifi dækker også her.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 45 personer
Hestesko 25 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 14
  • 30 ㎡
  • Mellem
    • 14

November og May er vores mindre rum, designet i bestyrelseslokalestil med et bord og stole. Disse lokaler har siddepladser til mellem 8 og 12 personer, og de er fuldt udrustet med projektor og whiteboard. Andet udstyr er også tilgængeligt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 18 ㎡
  • Lille
    • 10

Vores små grupperum har fast møblering, så I enkelt kan samles til et møde med op til 10 deltagere. I lokalerne findes whiteboard og flip-over, men det er også muligt at låne andet udstyr ved behov.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Snacks er tilgængelige under konferencen for at holde dit energiniveau højt. Et lækkert udvalg af frugt, is og popcorn er til rådighed for gæster gennem hele dagen, det stiller sulten, slukker tørsten og holder alle klar under møderne.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.